Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před 2 lety jsem sepsala smlouvu na dva roky na dodávku plynu. Výpověď je třeba poslat nejmíň měsíc před ukončením tj.31. října 2013, mém případě do 30.9. 2013.
30.9. 2013 byla podána výpověď. ČEZ odpověděl 4.10. že smlouva byla prodloužena o rok a nehodlá z baráku vypadnout. Když jsem je mailem upozornila po osobní návštěvě na které mi tvrdili, že jsem výpověď nepodala včas, odpověděli takto:
Vážená paní Ulrychová,
dovolujeme si reagovat na Váš e-mail ze dne 30. 10. 2013 týkající se žádosti o ukončení
smlouvy na dodávku plynu.
Váš požadavek jsme přijali pod číslem 1060245738 a předali k dořešení příslušnému
oddělení.
O dalším postupu Vás budeme informovat.
Vaše dotazy rádi zodpovíme na Zákaznické lince 840 840 840, která je Vám k
dispozici 7 dní v týdnu, 24 hodin denně, popřípadě na e-mailové adrese
cez@cez.cz.
Děkujeme Vám.
S pozdravem
Martina Kozáková
ČEZ Zákaznické služby, s.r.o.
na základě plné moci
Guldenerova 2577/19
326 00 PLZEŇ
tel.: 840 840 840
fax: 371 102 008
e-mail: cez@cez.cz, www.cez.cz
Nechci aby něco předávali k dořešení, když z mé strany jsou podmínky pro ukončení smlouvy splněny. Už jsem měla mít jiného dodavatele plynu. Měli na to měsíc, což je myslím dostatečná doba. Chci přejít k jinému dodavateli a to hned.
|
Tweet |
Dodavatelé energií mívají v obchodních podmínkách nebo smlouvách tzv. prolongační doložky, což znamená, že pokud zákazník v určité lhůtě před vypršením smluvního období nezašle výpověď, je smlouva prodloužena na stejné období.
Pokud zákazník prokazatelně splní tuto podmínku, dojde k ukončení smluvního vztahu uplynutím smluvního období stanoveného ve smlouvě.
Společnost ČEZ Zákaznické služby, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.