Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, včera jsem odeslala formou SMS VOLANIDEN A za Kč 30,- a volání do půlnoci zdarma v 11.48.23 hodin. Od info mi přišla zpět SMS, že mám službu aktivní v 11.48.46 hodin. Večer jsem po volání zjistila, že mi ubyl kredit a zůstal mi pouze zůstatek Kč 175,93
z přes 400,- Kč. Asistenti mi včera řekli, že jste měli poruchu a dnes, že nic nevidí, že by mi služba byla aktivována, proto mi kredit - rozdíl mezi původním a dnešním kreditem, nemohou vrátit. Já beru v potaz poruchu, o které jsme nevěděla, ale volala jsem včera v domění, že mám službu aktivní, o ostatním jsem nevěděla. Toto se mi stalo už poněkolikáté. Věřím, že sjednáte nápravu.
S pozdravem Hučínová Zdenka
lepší technické zabezpečení
|
Tweet |
Ze zákona vyplývá, že reklamaci je nutné uplatnit bezodkladně, nejpozději však do dvou měsíců ode dne obdržení vyúčtování, nedostává-li účastník smlouvy vyúčtování, pak do dvou měsíců ode dne poskytnutí služby. V uvedené lhůtě musí poskytovatel služby reklamaci obdržet. Operátor je povinen reklamaci vyřídit do jednoho měsíce, je-li nutná součinnost zahraničního provozovatele, pak platí lhůta dvouměsíční.
Doporučujeme uplatnění reklamace vyúčtování prokazatelně písemnou formou a zaslání prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou či alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si předem zkopíruje spotřebitel odesílaný obsah a z následující stránky potvrzení o přijetí. Spotřebitel bude schopen při uplatnění reklamace prokazatelnou formou prokázat, co bylo obsahem reklamace, a kdy ji uplatnil.
V případě, že poskytovatel služby elektronických komunikací uplatněnou reklamaci zamítne, má spotřebitel možnost se obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu či v soudním občanskoprávním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.