Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#11664Velmi špatné jednání s klienty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2016, před 8 lety

Ludmila Bůžková

Znění stížnosti

13. 5. 2016 jsem si zaplatila pobyt
Potvrzení o zájezdu
č. 16 021 960
Skoro na začátku srpna měsíc před nástupem na dovolenou mi pán V. sdělil že v místě budou probíhat stavební práce to znamená bagry,těžké stroje a auta,marně jsem se dovolávala jiné varianty či nabídky jiných lokalit a s tím že se domluvíme na zdravém kompromisu,bohužel bylo mi zasláno jedno jediné místo bez vyjádření možností či doplatků,služeb atd.Po několikátém tel.hovoru byl pan V. arogantní dokonce si dovolil mě okřiknout ať ho nepřerušuji po té co mi vytkl že to není jeho vina a že s těmi stav. pracemi nemá nic společného.Nemám pocit profesionality,jen těžký pocit že storno objednávky má vyjít z mého popudu a né chybou cestovní kanceláře s tak dlouholetou tradicí. Bůžková


Produkt

Potvrzení o zájezdu č. 16 021 960


Požadované řešení

Nabídnou jinou variantu s omluvou popř.bonusem, jelikož je jasné že měsíc před dovolenou se těžce shání pobyt na poslední chvíli.Samozřejmostí je jednání s jiným zástupcem při tak arogantním chování pana V. není možnost kompromisu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2016 17:39, před 8 lety

Nutí-li vnější okolnosti pořadatele zájezdu změnit podmínky zájezdu, navrhne spotřebitelce změnu smlouvy. Nesouhlasí-li spotřebitelka se změnou smlouvy, má právo od smlouvy odstoupit. Odstoupením se ruší smlouva od počátku, spotřebitelka má tak právo na vrácení peněžních prostředků. Pořadatel může určit pro odstoupení přiměřenou lhůtu, která nesmí být kratší než pět dnů a musí skončit před zahájeném zájezdu. Neodstoupí-li spotřebitelka od smlouvy v určené lhůtě, platí, že se změnou souhlasí.

Nesouhlasí-li spotřebitelka se změnou zájezdu, bude jediným řešením od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz v souladu s § 2531 odst. 2 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2017 12:44, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.