Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#11665Marný výjezd kurýra

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2016, před 8 lety

Zdeněk Sasín

Znění stížnosti

Dobrý den,
nedávno jsem byl kontaktován společností Expres Inkaso s.r.o. a hovořil jsem se slovensky mluvícím operátorem, který se mě několikrát ptal, zdali mu rozumím.
Poté jsem byl znovu kontaktován s tím, že mi balíček odesílají ale na úplně jinou adresu než mám ja.
Asi o týden později mě volal kurýr s tím, že mi veze balíček v hodnotě 1990 Kč, sdělil jsem mu, že adresa, která je uvedena je špatná a že se na této adrese nenacházím a kurýr předal balíček zpět jako nedoručený.
Nyní mě přišel vymáhací dopis, který žádá uhrazení výjezdu v částce 490Kč s tím, že když to zaplatím, bude celá událost uzavřena.

Společnost nemá žádný web ani pořádný kontakt, než email který si může vytvořit každý.


Produkt

Balíček pro zdraví chrupu.


Požadované řešení

Zrušení sankce - špatná adresa


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2016 08:09, před 8 lety

Pokud před doručením zásilky spotřebitel od smlouvy neodstoupí nebo se s prodejcem nedohodne na jejím zrušení, je jeho povinností zásilku se zbožím převzít. Podle § 2118 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je zákonnou povinností kupujícího zaplatit kupní cenu a věc převzít. Zboží je doručováno podnikatelem na adresu, kterou spotřebitel uvedl a potvrdil v monitorovaném hovoru. Na této adrese má pak kupující povinnost zásilku převzít, pokud se prokazatelně nedohodl s podnikatelem jinak.

Spotřebitel má tedy právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů mu toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel tedy může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Je zákonným právem spotřebitele od smlouvy uzavřené na dálku (například po telefonu) odstoupit. Na druhou stranu pokud spotřebitel zboží, které již bylo doručeno, nepřevezme, může podnikatel požadovat úhradu za poštovné jakožto náhradu škody, která mu vznikla. Podnikatel by měl v takovém případě spotřebiteli vyčíslit skutečnou škodu - tedy skutečné náklady, jež mu zasláním zboží vznikly, pokud žádá o jejich úhradu.

V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2016 08:16, před 8 lety

Dobrý den, pokud byl tedy problém v adrese, prosíme o zaslání správné adresy, kam Vám necháme balíček opětovně zaslat na dobírku tak, aby jste ho mohl převzít. Za toto pochybení se omlouváme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.8.2016 13:22, před 8 lety


Zdeněk Sasín

Dobrý den,
pravděpodobně bude problém ve jméně. Ve městě, kam má být balíček doručen je více jmenovců. Já ten balíček nechtěl a i přes to mě byl odeslán - na adresu do bývalé práce. Nevím, kde jste na tuto adresu přišli. Proto tedy žádám zrušení objednávky na špatnou adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2016 15:27, před 8 lety

Dobře, rušíme objednávku, dopis i složenku. Pravděpodobně šlo o nějakou administrativní chybu, za to se omlouváme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.8.2016 17:51, před 8 lety


Zdeněk Sasín

V pořádku. Stane se. Jsme jenom lidé. Děkuji Vám. A jak Vám mám poslat iniciály, aby jste věděli o koho jde?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2016 19:46, před 8 lety

Dohledal jsem to dle Vašeho jména. Tímto je to uzavřené a již není nic požadováno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.8.2016 19:50, před 8 lety


Zdeněk Sasín

Hodnocení:

Komentář: Se subjektem jsme společně celou věc díky dTestu vyřešili. Chválím vstřícnost společnosti Expres Inkaso za vyřešení celého případu.