Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Tato spolecnost, resp.zaměstnanec, zákazníkům nejspíš záměrně tvrdi, že při 3x stejně se projevující závadě na zboží je prý rozhodující a nutnost výměny 3x stejného dilu, což je nesmysl, ale hádat jsem se s nimi nehodlal.
Myslite, že by jste jim tam mohli trochu ,,srovnat krovky" ?
Myslim, že by spoustu zákazníků se mnou více než souhlasilo...
Děkujeme za vaši práci.
Neustalé posilani smartphone na opravy dost frustruje.
Dopis na vedeni společnosti.
|
Tweet |
Ustanovení § 2169 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen "občanský zákoník") stanoví právo odstoupit od smlouvy při opakovaném výskytu vady po opravě. Opakovaným výskytem vady po opravě rozumí Nejvyšší soud ČR ve své judikatuře výskyt vady, která již dvakrát byla opravována.
Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci. Není podstatné, jakým způsobem byla vada odstraňována.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Společnost tedy zavazují informace poskytnuté jejím zaměstnancem a pokud by se jednalo o informace mylné, měla by společnost uhradit spotřebiteli škodu z toho vzniklou. Nicméně je na spotřebiteli, aby prokázal tvrzené skutečnosti.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.