Společnost


Zdeněk Hýla

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11666Uvádění v omyl

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2016, před 8 lety

Libor Papousek

Znění stížnosti

Dobrý den
Tato spolecnost, resp.zaměstnanec, zákazníkům nejspíš záměrně tvrdi, že při 3x stejně se projevující závadě na zboží je prý rozhodující a nutnost výměny 3x stejného dilu, což je nesmysl, ale hádat jsem se s nimi nehodlal.
Myslite, že by jste jim tam mohli trochu ,,srovnat krovky" ?
Myslim, že by spoustu zákazníků se mnou více než souhlasilo...
Děkujeme za vaši práci.


Produkt

Neustalé posilani smartphone na opravy dost frustruje.


Požadované řešení

Dopis na vedeni společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2016 12:18, před 8 lety

Ustanovení § 2169 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen "občanský zákoník") stanoví právo odstoupit od smlouvy při opakovaném výskytu vady po opravě. Opakovaným výskytem vady po opravě rozumí Nejvyšší soud ČR ve své judikatuře výskyt vady, která již dvakrát byla opravována.

Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci. Není podstatné, jakým způsobem byla vada odstraňována.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Společnost tedy zavazují informace poskytnuté jejím zaměstnancem a pokud by se jednalo o informace mylné, měla by společnost uhradit spotřebiteli škodu z toho vzniklou. Nicméně je na spotřebiteli, aby prokázal tvrzené skutečnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2017 10:26, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.