Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Již asi od března kdy jsme zboží pres internet zaplatili s námi obchod odmítá komunikovat. Vše muzeme doložit. Na telefon ani mail poslední 2mesice nikdo nereaguje a pred tím to byli jen samé výmluvy na nemoc nebo ze zbozi je v lakovne ci ze ho zapomněli naložit v expedici. Dluží nam skoro 10tisic.
Dvě Dětské piskoviste skládací/ zavirací
Vracení peněz jelikož v dodání zbozi uz nevěřím.
|
Tweet |
Pokud spotřebiteli při objednávání zboží byla prodávajícím sdělena dodací lhůta, jejím překročením se prodávající dostal do prodlení. Ve smyslu § 1978 odst. 1) zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit poté, co prodávajícímu poskytne dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění, a on svoji povinnost nesplní ani v této lhůtě. Prodávajícímu toto může spotřebitel sdělit písemně nebo můžete lhůtu poskytnout i mlčky.
Pokud byla prodávajícímu dodatečná lhůtu k dodání zboží již poskytnuta, a to formou například dohody o dodání zboží v pozdějším termínu, než bylo smluveno. Nyní tedy od smlouvy lze odstoupit, a to opět písemně, doporučeně s dodejkou. Odstoupením se smlouva dle § 2004 občanského zákoníku zruší od počátku, a tedy je prodávající povinen navrátit složenou zálohu v plné výši, popřípadě celou zaplacenou částku za zboží (jinak by z jeho strany došlo k bezdůvodnému obohacení podle § 2991 a násl. občanského zákoníku).
Nereaguje-li podnikatel na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Jiří Štryncl,Liberec IV-Perštýn, Dr. Milady Horákové 417/16). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, popř. odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.