Počet nahlášených stížností: | 167 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.května 2016 jsem uplatnil na formuláři reklamaci nefunčního
tel.CORE - TEC C5000 a odeslal jej na adr. P.o box OSTRAVA kde byl
doručen 9.května 2016.
Tel.stahoval nevyžádané aplikace,nešly vypnout ap.
Uvnitř se nacházela nějaká SIM karta.
Dále odeslány na jejich e-mailovou adr. tři e-maily
ve dnech 13.6.2016, 14.6.2016,20.6.2016 a jak jinak -bez odpovědi.
Poslední pokus o kontakt je doporučený dopis ( s kopiemi e.mailů)
ze dne 29.6.2016 a doručený 11.7.2016.
Protože tel.není ani vrácen majiteli ( stracen,zcizen ).
posílám všechny stejné doklady na ČOI Ostrava,pak dtto
na Evropské spotřebitelské centrum při ČOI.
Věřím ,že nebudu muset podat trestní oznámení na Policii ČR.
5 palcový tel.CORE-TEC C5000
Vrácení peněz za nefunční telefon
|
Tweet |
V souladu s ustanovením § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má prodávající povinnost vyřídit reklamaci do třiceti dnů. To znamená, že v této lhůtě musí reklamaci buď uznat nebo zamítnout. O tomto výsledku musí spotřebitele v této lhůtě vyrozumět. Pokud tak neučiní, jedná se o podstatné porušení smlouvy od které může spotřebitel odstoupit, tedy chtít vrátit peníze zpět nebo i vyměnit zboží, volba je čistě na spotřebiteli.
Pokud spotřebitel projevil vůli odstoupit od smlouvy po 30 dnech, navíc spotřebitele e-shop do té doby neinformoval o vyřízení reklamace, je odstoupení od smlouvy platné a e-shop je povinen vrátit peníze bez zbytečného odkladu.
Odstoupení je vhodné zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou) na adresu uvedenou v obchodních podmínkách společnosti jako korespondenční pro ČR: SALES 4 PORTAL LTD, Poštovní přihrádka 5, 700 39 Ostrava 39.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.