Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost po dohodě, mi vyměnila starý plynový kotel a nahradila jej novým plynovým kotlem,
Přijeli se jen podívat,sdělili mi kde bude kotel napojen co se bude bourat ev, kde začnou.Starý motel byl ve sklepě, tz o pár metrů níž, než nový který dali do místnosti, která byla součástí bydlení.
Protože nejsem plynař, souhlasila jsem. Kotel připojili, /říjen 2012 a ubezpečili mne, že budu mít úsporu oproti starému kotli.
Jenže ouha,
Kotel sice topil ale teplo v domě nebylo, neměl výhřevnost.Když jsem p.Menšíka požádala o kontrolu a reklamovala jsem práci, tak ten sice přijel ale nic nevyřešil. A sdělil, mi že mě dali to co jsem chtěla.
nebylo osobní předání, nebyla fyzicky revire, jen papírově, Musela jsem volat asi za týden plynárnu, protože mi unikal plyn z trubek, které ono uřezali a špatně zavařili. Pan ing.Menšík je velmi arogantní a vůbec nic již nechce řešit, Tz mám nová kotel za /pro spoustu peněz a stejně teplo není, takže nemám ani úsporu plynu, protože plyn jede pořád.
Reakce by měly být takvá, že by měla být kladně vyřízena, Jenže já vše zaplatila a tudíž firma GOOGMEN mi sdělila, že je vše ok. Dle jiných osob plynařú mám špatně udělané rozvody , které tam ani nemusely takto být.
|
Tweet |
Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace podle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Jestliže spotřebitel nesouhlasí s odůvodněním zamítnutí reklamace, může se obrátit na nezávislého odborníka, který vypracuje objektivní posudek. V případě, že dochází k úniku plynu, může spotřebitel vůči zhotoviteli uplatňovat náhradu škody podle § 420 občanského zákoníku.
Subjekt Menšík Jaroslav se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.