Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
asi před měsícem mi byl nabídnut balíček pro zdravý chrup s dotací 50% zaštítěné mojí zdravotní pojišťovnou. Nejprve jsem bohužel balíček po telefonu přijala, ale vzápětí jsem byla upozorněna na podvodné jednání na stránkách své zdravotní pojišťovny. Na telefonní číslo se již nedalo dovolat, proto jsem balíček odmítla alespoň SMS zprávou na daná čísla (731017561 a 722001414). I přes odmítající SMS zprávy se mi následně ozvala kurýrka, které jsem balíček odmítla a ona mě ujistila, že se nic neděje, že balíček vrátí.
26. 7. 2016 jsem obdržela dopis kde po mě chtějí uhradit 490,- za zbytečné náklady a v případě nezaplacení nákladů vyhrožováno vymáháním soudní cestou atd......
Kurýr ke mě nedorazil, balíček vrátil o to víc mě překvapil vymahačský dopis.
Děkuji Jitka Broulíková
Balíček na čištění a bělení zubů.
Žádám o zrušení celé záležitosti a nevymáhání uvedených poplatků. Taktéž žádám o vyřazení z databáze společnosti Expres inkaso s.r.o. Bohužel neexistuje žádný telefonický kontakt na společnost, ani na pana Pavla Černého. S pozdravem Jitka Broulíková
|
Tweet |
Pokud před doručením zásilky spotřebitel od smlouvy neodstoupí nebo se s prodejcem nedohodne na jejím zrušení, je jeho povinností zásilku se zbožím převzít.
Spotřebitel má tedy právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů mu toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel tedy může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý den, v hovoru bylo naopak jasně řečeno, že kampaň probíhá nezávisle na pojištění, bohužel jste to špatně pochopila. Přestože byl v hovorech souhlas se zasláním a tím vznikly zbytečné náklady na kurýra operátory administrativu balné apod, rozhodli jsme se ve Vašem případě celou záležitost uzavřít a tyto vícenáklady nakonec nepožadovat. Berte tedy Vám dodaný dopis i se složenkou jako stornovaný a nebudeme jej dále řešit ani nic požadovat. Mrzí nás vzniklé nepříjemnosti s tím spojené, mohlo zde jít pouze o administrativní chybu. Každopádně už Vám z dotyčného callcentra tedy již nikdo volat nebude, Vaše číslo jsem tam nechal zablokovat tak, ať se na něj již nedá dovolat, údaje jsou smazány.
Hodnocení:
Komentář: Velice se mi ulevilo, ještě jednou děkuji za pomoc :-). Jitka Broulíková