Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Telefonickou cestou o nějaké výhře mého telefonního čísla mi byl nabídnut balíček se zubní hygienou za určitou cenu(1990Kč). S cenou i zasláním jsem nakonec souhlasila. V den ,kdy mi byl balíček doručován se mi naskytly bohužel velké náklady s náhlou a nepředvídnaou poruchou auta, tudíž jsem balíček odmítla. Odstoupit od smlouvy jsem nemohla ,protože po telefonu vlastně ani nevím se kterou firmou jsem měla čest ,žádný mailový nebo adresní kontakt.
Teď mi přišla složenka s doúčtovaním nákladů na dopravu ,balné a pozor i telefonisty ! :-D pod pohružkou vymáhání soudem..........uznávám ,že jsem souhlasila se zasláním , hovor je monitorován a nahráván, ale o tom,že když balíček nepřevezmu , že mi budou účtovány náklady ve výši 490,-Kč nebyla ani zmínka !!!! Vůbec mě pan telefonista na toto neupozornil ,na to asi zapomněl. !
Tudíž odmítám zaplatit tyto náklady !
Balíček pro zdraví chrupu
Zrušení závazku !
|
Tweet |
Pokud před doručením zásilky spotřebitel od smlouvy neodstoupí nebo se s prodejcem nedohodne na jejím zrušení, je jeho povinností zásilku se zbožím převzít. Podle § 2118 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je zákonnou povinností kupujícího zaplatit kupní cenu a věc převzít.
Spotřebitel má tedy právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů mu toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel tedy může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Je zákonným právem spotřebitele od smlouvy uzavřené na dálku (například po telefonu) odstoupit. Na druhou stranu pokud spotřebitel zboží, které již bylo doručeno, nepřevezme, může podnikatel požadovat úhradu za poštovné jakožto náhradu škody, která mu vznikla. Podnikatel by měl v takovém případě spotřebiteli vyčíslit skutečnou škodu - tedy skutečné náklady, jež mu zasláním zboží vznikly, pokud žádá o jejich úhradu.
V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Každopádně je zde ještě jedna možnost a to poslat Vám balíček ještě jednou a to na dobírku 1990Kč poštou. Tím by byl dopis a složenka stornován. Navíc máte pak 14 dní na zkoušku, pokud by Vám balíček z jakéhokoliv důvodu následně nevyhovoval, můžete jej vrátit a obratem jsou pak vráceny všechny peníze, takže nic neriskujete. Co Vy na to ?
Dobře, můžeme to takhle provést. Balíček za 1990,-dobírka, žádné nové poštovné atd. Dopis a složenka storno !
Vyzkouším a v případě ,že mi nebude balíček vyhovat vracím....a vy vracíte ihned peníze zpět!
5.8. až 20.8. jsem ale na dovolené , prosím o zaslání až po tom 20.8. abych měla možnost 14 dní na vyzkoušení, protože po tomto vašem jednání už ani důvěra v balíček není moc velká.
Dobře domluveno, po 20.8. očekávejte balíček na dobírku poštou. Děkuji a doufám, že budete spokojena.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Balíček jsem odzkoušela , budu vracet...kartáček mi nevyhovuje a během 5 dní každodenního zkoušení bělení zubu ani známka po bělejší barvě ...
Takže teď budu očekávat okamžité vrácení peněz.
Pokud se tak stane , uzavřu tuto stížnost !
Dobrý den. Velice nás mrzí, jestli Vám balíček pro zdraví chrupu nevyhovuje. Pokud jej nechcete, můžete jej tedy poslat doporučeně poštou zpět na naši adresu : Callcentrum zdraví, U družstva Ideál 1093/14, Praha 4-Nusle, 14000. Prosím pokud možno přiložte číslo účtu, kam chcete vrátit Vaše peníze, které Vám na něj obratem zašleme, případně peníze můžeme vrátit i poštovní poukázkou.
Dobře, dnes zasílám.
Děkuji .