Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#1168Reklamace espressa - Guzzanti GZ 23

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 15 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2013, před 11 lety

Volodymyr Dydyk

Znění stížnosti

Nakup espressa - Guzzanti GZ 23 bylo přes webové stránky www.mall.cz 31.12.2013,a doručeno dne 4.01.2013.První reklamace byla po dvou měsících od daty koupi, odešla funkčnost čerpadla při výrobě kávy.Po první reklamace už kávovar dával jiné dávky(větší) než před tím.Bylo to zvláštní.Po dalších dvou měsících správného použiti dle návodu, se stala další chyba že přestali svítit kontrolky, následně po poslední dávce kávy nebylo možné provést propláchnuti kávovaru, tak jak nebyl už funkční. Byl jsem nucený opět odeslat na druhou reklamaci.Když dostal kávovar po druhé reklamace,hned před výrobou kávy jsem postupoval dle návodu,jen při prvním spouštěním – po zapnuti kávovaru, přistroj stále se ohříval,a najednou začali všechny žárovky problikávat. Přistroj, byl přehřátý, a nezpracovalo automatické vypnuti ohřátí.Po vychladnutí už kávovar nešel zapnout,a žádná kontrolka už nesvítila. Třetí reklamací neuznali, a poslali zpět neopravený.Mám více emailu jako důkaz komunikace. Předem děkuji za pomoc s vyřízením tady toho případu.


Produkt

espresso Guzzanti GZ 23. Model:GZ-23. Výrobní č.: 117230671. číslo reklamaci: 2600089192.


Požadované řešení

Po třech reklamacích žádám o vraceni peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2013 10:18, před 11 lety

Pokud byl kávovar zakoupen spotřebitelem, tak se na daný kávovar vztahuje záruka 24 měsíců dle § 620 občanského zákoníku.
Z poskytnutých informací není zřejmé, co bylo důvodem zamítnutí té třetí reklamace.
Dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele je prodejce povinen zamítnutí reklamace písemně odůvodnit.
V případě zamítnuté reklamace může spotřebitel samozřejmě zboží znovu reklamovat v 24 měsíční záruční době.
V případě nesouhlasu s vyřízením reklamace se může spotřebitel obrátit na soudního znalce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.3.2014 14:59, před 11 lety

Dobrý den, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Kontrolovala jsem Vaší reklamaci číslo 2600089192 a opravdu třetí reklamace nebyla uznána. Aby Vám vznikl nárok na vrácení kupní ceny, popř. výměna zboží, musí být závada projevena třikrát, kdy tyto závady se vždy projeví. Ve Vašem případě, se takto nestalo a není možné Vám výrobek vyměnit, popř. Vám vrátit kupní cenu za zboží.Poradila bych Vám buď dát k reklamaci znovu, nebo se obrátit na soudního znalce. Děkujeme za pochopení.

Veronika
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 11:19, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.