Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#11681Odměna za dobití - lež

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 46 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2016, před 8 lety

Jiří Štěpo

Znění stížnosti

Dobrý den


K 30.6. 2016 jsem si nastavil na webu T-Mobile.cz odměnu za dobití "Našim za dobití V síti", kdy jsem po dobití 300kč a více měl volat pro dané období (1měsíc) na čísla T-MObile zcela zadarmo. Potvrzovací sms z téhož dne to tvrdí jednoznačně "...právě jsme vám na čísle zapnuli odměnu Našim za dobití V síti, se kterou až do 30.7.2016 voláte na všechna čísla značky T-Mobile úplně zadarmo...."
Přesto po celou dobu trvání výhody jsou účtovány i hovory do sítě T-Mobile. Situaci jsem řešil nejprve e-mailem (17.7. odesláno), poté přes zákaznickou linku, operátorka předala vše reklamačnímu oddělení. Dnes-28.7.2016 jsem obdržel zamítavé stanovisko s tím, že vše je v pořádku i účtování na čísla T-Mobile, neboť mám dle jejich tvrzení zapnutu odměnu, která zvýhodňuje volání na T-Mobile čísla cenou 1.50kč/min (tuto odměnu jsem měl aktivovanou před výše popsanou změnou, která byla potvrzena zmíněnou sms ze strany T-Mobile). Doufám, že se jedná jen o problém technický-databázový.

Obratem jsem znovu-potřetí vše shrnul a ocitoval potvrzovací a jednoznačnou sms s požadavkem na refundaci neprávem účtovaných minut do vlastní sítě a poslal jako odpověď e-mailem.

Řekl bych, že se jednoznačné argumenty míjí účinkem a strategie "zaseknuté LP desky" je ve velmi výdělečném telekomunikačním podnikání nadmíru využívána a zneužívána.

Ocením jakékoli doporučení a radu, nebo pomoc. Případně se obrátím na ČTÚ.

Komunikaci ohledně reklamace a nastavení odměny mám uloženu v PC a telefonu.

Jiří Štěpo
Dobříš


Produkt

Odměna za dobití pro uživatele Twist karty u T-Mobile - název "Našim za dobití V síti" - volání do sítě T-MObile zdarma pro dané období, zpravidla 1 měsíc


Požadované řešení

Refundace neoprávněně účtovaného volání do vlastní sítě v období 30.6.-30.7. a pokračování nastavené výhody "Našim za dobití V síti" - tzn.volání na T-Mobile čísla úplně zdarma, v případě dobití částkou 300kč a vyšší.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2016 11:22, před 8 lety

Spotřebitel by si měl pečlivě prostudovat obchodní podmínky programu Našim za dobití - V síti, které jsou zveřejněny operátorem na https://www.t-mobile.cz/dcpublic/OP-Twist-S_nami_V_siti.pdf a ověřit si, zdali splnil všechny tam uvedené podmínky pro přiznání výhody. Pokud by byly všechny podmínky pro přiznání výhody splněny, musí společnost svému závazku dostát. Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit.

Tyto podmínky stanoví v čl. 4 následující: "Po úspěšném přihlášení do Programu jedním ze způsobů uvedených v článku 6. Podmínek může Účastník získat výhodu V síti (dále jen„Výhoda“). Touto Výhodou se rozumí volání na čísla značky TMobile za sazbu 0 Kč/min (dále jen „Výhoda - volání“) a datový limit 100 MB (dále jen „Výhoda - data“). Výhoda není slučitelná s jinými výhodami programu Našim za dobití.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu či v soudním občanskoprávním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.