Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#11685Zasílání nevyžádaných zásilek,neustálé nabídky - obtěžování

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 hodin 16 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2016, před 8 lety

Tibor Várnay

Znění stížnosti

Zaslal jsem firmě žádost o ukončení zasílání nevyžádaných zásilek. Pokračuje v tom, Zkopíruji Vám Email, který jsem jim poslal, text stížnosti by nebyl jiný:

Vážený pane Jan-Michael Fantl a kontaktní servis.

Velmi důrazně Vás žádám aby mi Vaše firma přestala zasílat nabídky a posílat nevyžádané zboží. Už tím, že to posíláte obyčejnou poštou zpochybňuje hodnotu nabízených mincí. Třetí měsíc pracuji v zahraničí, nic jsem neobjednával a minulý týden mi byla do schránky doručena nabídka s fakturou na minci Modlitba páně v hodnotě přes 1000,- Kč. Nabídka byla přes poštu vrácena jako nevyžádaná. Recenze na webu v České republice poukazují na to, že toto doručování děláte hromadně a v celorepublikovém měřítku se to přibližuje k trestnému činu obtěžování. Praktiky Vašich pracovníků jsou v souladu s nastartovaným systémem prodeje. Kdyby jste se řídil pořekadlem méně je někdy více, tak by to bylo jiné. Řídíte se heslem agresivní reklamy, průniku nabídek lidem, kteří Vám v dobré víře věřily jak já. Pokud ještě jednou obdržím nevyžádanou zásilku připojím se k podání trestného oznámení za obtěžování taky.

Tímto považuji spolupráci s Vámi za ukončenou.

Tibor Várnay, Ruská 93/27 Ostrava-Vítkovice


Produkt

Tištěné mince podle dostupných recenzí na jejich stránkách a jinde v zahraničí.Nejspíš ve Švýcarsku, kde ji má Jan Michael Fantl evidovanou.


Požadované řešení

Pprotože těchto stížností i na ČOI plzeň je více, podání trestného oznámení za obtěžování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2016 08:42, před 8 lety

Pokud Český mincovní obchod spolu s balíkem poslal i obchodní podmínky, kde informuje o právu na odstoupení od smlouvy, včetně formuláře pro odstoupení od smlouvy, pak plyne lhůta na odstoupení od smlouvy od data doručení balíku. Zákon stanoví lhůtu v délce 14 dnů, Český mincovní obchod tuto lhůtu prodlužuje na 21 dnů.

Pokud již uběhla tato lhůta pro odstoupení (a prodejce o právu na odstoupení poučil a poskytl formulář), pak bohužel bude nutné dodané mince zaplatit. Českému mincovnímu obchodu doporučujeme poslat - nejlépe doporučeně s dodejkou z důvodu prokazatelnosti - žádost o ukončení sběratelského servisu. Podací lístek a kopii dopisu je třeba si dobře uschovat.

Sběratelský servis lze tedy kdykoli ukončit dle obchodních podmínek. To však znamená ukončení smluvního závazku do budoucna (ex nunc - od nyní) a správně by se tak mělo zaplatit za dosavadní plnění (zásilky). To je rozdíl právě od odstoupení, které ruší smlouvu od počátku (ex tunc). Tedy doporučujeme zaslat dopis nazvaný jako Ukončení sběratelského servisu dle čl.3 obchodních podmínek, ve kterém sdělí spotřebitel podnikateli, že ukončuje sběratelský servis a nepřeje si jakékoli další zasílání nabídek a zásilek ze strany společnosti.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel tedy může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2016 10:19, před 8 lety

Vážený pane Várnay,

velice Vám děkujeme za Vaše sdělení, na které rádi odpovídáme.

S lítostí bereme na vědomí zprávu o ukončení Vašich sérií. Od roku 2011 jste si u nás kompletoval 8 různých sbírek. Další výrobky do kompletace Vám již nebudou zasílány.

Pokud se rozhodnete později o dokončení některých sbírek, budeme Vám samozřejmě k dispozici. Vaše zpětná zásilka faktury č. 021 byla registrována.



S pozdravem

zákaznický servis ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.7.2016 10:33, před 8 lety


Tibor Várnay

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za velmi rychlé vyřízení,dokonce i s odpověfí ČMS Plzeň.Jsem potěšen s Vašim servisem a mockrát děkuji,můžete to zveřejnit i v recenzích Vaši firmy.
S pozdravem Tibor avárnay Ostrava-Vítkovice