Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň.Objednala som si 2strojceky Velvet Smooth + 2 náhradné valčeky.Dnes t.j 29.7.mi bol doručeny balík.Strojceky dodané A nadstavce zaplatené neprišli Zaplatila som za neúplnu objednávku.Neviem O akú spoločnosť ide no ako som čítala jedna sa O podvod.Prosim O riešenie. balík mám doma A bojím sa poslať balík naspäť,aby sa mi vrátili peniaze
Moja žiadosť je navrátenie peňazí.Samozrejme tovar bude vrateny
|
Tweet |
Vzhledem k tomu že obchodní podmínky společnosti se hlásí k dodržování českého práva, měl by mít spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do čtrnácti dnů od převzetí zboží dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. V případě, že podnikatel nepoučil spotřebitele o právu na odstoupení, prodlužuje se lhůta k odstoupení na jeden rok a čtrnáct dnů.
Dle ustanovení § 1832 odst. 1 téhož zákona pak má právo na vrácení peněz a také prvního poštovného, které musel uhradit při koupi zboží. Jedná se ale o výši poštovného, které se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží, které podnikatel nabízí.
Pokud již uplynula lhůta 14 dnů od převzetí zboží, bude nutné vadnou věc reklamovat. Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání.
Vzhledem k tomu, že společnost má dle obchodních podmínek sídlo v Hong Kongu, bude zřejmě velmi problematické vymáhání peněžních prostředků v případě odstoupení od smlouvy, rovněž i uplatnění reklamace.
Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musel by se spotřebitel domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu poškozování spotřebitele, případně podvodu, avšak podmínkou trestní odpovědnosti v daném případě je způsobená škoda alespoň ve výši 5000,- Kč, která se však sčítá pro případ, že by bylo vícero poškozených.
Dobrý den,
mohla se stát chyba při balení zásilek. Zašlete nám prosím na náš informační mail číslo Vaší objednávky a vaši stížnost. Válečky zašleme. Omlouváme se za problémy.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.