Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#11690Vratné láhve a přepravky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2016, před 8 lety

Petra Šaurová

Znění stížnosti

Dne 28.7.2016 jsem volala na infolinku Kauflandu s dotazem, zda vykupujete pivní láhve a přepravky značky Lobkowicz. Pracovnice zákaznického centra mě odkázala na konkrétní prodejnu, kde chci láhve vrátit s tím, že se pobočky liší. Ihned jsem zavolala do otrokovické prodejny s odpovědí, že přepravky neberou. Ve večerních hodinách jsem byla v otrokovickém Kauflandu nakupovat a na prodejně je Lobkowicz pivo samozřejmě i s přepravkami. po zaplacení jsem šla za pracovnicí s otázkou, proč mi teda lžou a dostala se mi odpověď, že holky, co jsou na informacích neví, že se zboží mění - pro mě totálně nedostatečná výmluva a pro zákazníka nedostačující odpověď.


Produkt

Lobkowicz nealkoholické pivo + přepravky


Požadované řešení

Finanční postih pracovnice informací v otrokovické prodejně a vyvarování se mylných informací v budoucnu!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2016 06:35, před 8 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2016 07:33, před 8 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2016 12:30, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2016 07:28, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.