Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 28.7.2016 jsem volala na infolinku Kauflandu s dotazem, zda vykupujete pivní láhve a přepravky značky Lobkowicz. Pracovnice zákaznického centra mě odkázala na konkrétní prodejnu, kde chci láhve vrátit s tím, že se pobočky liší. Ihned jsem zavolala do otrokovické prodejny s odpovědí, že přepravky neberou. Ve večerních hodinách jsem byla v otrokovickém Kauflandu nakupovat a na prodejně je Lobkowicz pivo samozřejmě i s přepravkami. po zaplacení jsem šla za pracovnicí s otázkou, proč mi teda lžou a dostala se mi odpověď, že holky, co jsou na informacích neví, že se zboží mění - pro mě totálně nedostatečná výmluva a pro zákazníka nedostačující odpověď.
Lobkowicz nealkoholické pivo + přepravky
Finanční postih pracovnice informací v otrokovické prodejně a vyvarování se mylných informací v budoucnu!
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.