Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#11695Úhrada zbytečného výjezdu kurýra

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2016, před 8 lety

Ondřej Ambrož

Znění stížnosti

Dobrý den, 27. 7. 2016 jsem obdržel dopis od společnosti Expres Inkaso s.r.o., který zní takto:,,
Vážený zákazníku,
Na základě Vašich souhlasných telefonických hovorů s callcentrem Vám byl zaslán kurýrní skužbou balíček pro zdraví chrup. Balíček na dobírku jste však nepřevzal a tím vznikly callcentru zbytečné náklady na balné, logistiku, kurýra a telefonisty Tyto náklady 490 Kč uhradíte přiloženou složenkou nebo pošlete na účet.......... Přepsáním částky budeme považovat celou událost za uzavřenou a žádné další závazky po Vás nebudou požadovány. V opačném případě mohou být peníze vymáhány právní cestou, což by stálo daleko více peněz a v nahrávaném potvrzovacím hovoru, který máme k dispozici, je Váš souhlas se zasláním balíčku, kde vysloveně opakujete částku, kterou na místě zaplatíte doručovateli a vysloveně souhlasíte s odesláním a s obchodními podmínkami a s tím že zásilku přeberete od kurýra, což se nestalo. Dle zákona je dle paragrafu § 1820 obchod uzavřený na dálku i po telefonu platný. V případě zájmu je možné balíček zaslat znovu na naše náklady poštou na dobírku 1990 Kč a v případě převzetí by byl požadavek výše a tento dopis stornován.

O telefonátu vím i když jsem byl v práci a měl frmol operátor byl na mě skoro až sprostý, že na zdravý chrup si snad pár minut najdu. Po ukončení hovoru se za 3 dny ozval kurýr, i když mi volal v jinou dobu než jsme se dohodly a ne zastihl mě doma. Domluvily jsme se že pojede okolo nás ještě druhý den a že se staví. Bohužel od té doby nikdo nevolal a tak považuji celou tuto záležitost jako absolutní blbost. Proč mám platit za chyby jiných.


Požadované řešení

Požaduji stornování poplatku a vymazání osobních údajů z databáze společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2016 11:00, před 8 lety

Pokud před doručením zásilky spotřebitel od smlouvy neodstoupí nebo se s prodejcem nedohodne na jejím zrušení, je jeho povinností zásilku se zbožím převzít v místě a čase dohodnutém při uzavírání smlouvy.

Spotřebitel má tedy právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů mu toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel tedy může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2016 15:25, před 8 lety

Dobrý den, přestože byl v hovorech souhlas se zasláním a tím vznikly zbytečné náklady na kurýra operátory administrativu balné apod, rozhodli jsme se ve Vašem případě celou záležitost uzavřít a tyto vícenáklady nakonec nepožadovat. Berte tedy Vám dodaný dopis i se složenkou jako stornovaný a nebudeme jej dále řešit ani nic požadovat. Mrzí nás vzniklé nepříjemnosti s tím spojené, mohlo zde jít pouze o administrativní chybu. Každopádně už Vám z dotyčného callcentra tedy již nikdo volat nebude, Vaše číslo jsem tam nechal zablokovat tak, ať se na něj již nedá dovolat, údaje jsou smazány.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.8.2016 15:34, před 8 lety


Ondřej Ambrož

Hodnocení: