Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Tak ja si sla dnes 29.7.2016 koupit maso na ptacky do Albertu na Chodov.Prinesla jsem ho domu ,dala do lednice a sla jsem pripravovat ingredience potrebne na ptacky.Maso jsem vyndala z lednice a rozbalila ho!!!!!BRRRRRRRRRRRRRRRRRRR !!!!!!!Jeste ted je mi z nej spatne.Takovy smrad by porazil i kone!!!Maso jsem zabalila a jela zpet do Alberta.Na informacich mi pani rekla" no v takovem vedru je to mozne" !!!!!!Upozornuji,ze mam v aute kimatizaci na 20st a ihned slo maso do lednice,nemelo moznost cestou zasmradnout.Zavolala nekam a vyplatila mi penize.Tot vse.Nejaka omluva,ze by to byla jejich chyba apod.NIC!!Je to asi uplne normalni.Jela jsem do prodejny dnes 4x.Stalo me to nejen cas,ale i penize!Benzin neni zrovna laciny.
kontrola!!!!!!!!chladaku
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebitelce při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může žádat nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. Vrátil-li prodávající spotřebitelce peněžní prostředky, postupoval v souladu s výše uvedeným.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitelka právo se domáhat náhrady nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace v souladu s § 1924 občanského zákoníku (vzorovou žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci).
Má-li spotřebitelka podezření, že nabízený sortiment je zdraví nebezpečný, může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.