Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#11697Zapachajici maso

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2016, před 8 lety

Jarka Pokorna

Znění stížnosti

Tak ja si sla dnes 29.7.2016 koupit maso na ptacky do Albertu na Chodov.Prinesla jsem ho domu ,dala do lednice a sla jsem pripravovat ingredience potrebne na ptacky.Maso jsem vyndala z lednice a rozbalila ho!!!!!BRRRRRRRRRRRRRRRRRRR !!!!!!!Jeste ted je mi z nej spatne.Takovy smrad by porazil i kone!!!Maso jsem zabalila a jela zpet do Alberta.Na informacich mi pani rekla" no v takovem vedru je to mozne" !!!!!!Upozornuji,ze mam v aute kimatizaci na 20st a ihned slo maso do lednice,nemelo moznost cestou zasmradnout.Zavolala nekam a vyplatila mi penize.Tot vse.Nejaka omluva,ze by to byla jejich chyba apod.NIC!!Je to asi uplne normalni.Jela jsem do prodejny dnes 4x.Stalo me to nejen cas,ale i penize!Benzin neni zrovna laciny.


Požadované řešení

kontrola!!!!!!!!chladaku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2016 18:02, před 8 lety

Prodávající odpovídá spotřebitelce při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může žádat nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku. Vrátil-li prodávající spotřebitelce peněžní prostředky, postupoval v souladu s výše uvedeným.

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitelka právo se domáhat náhrady nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace v souladu s § 1924 občanského zákoníku (vzorovou žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci).

Má-li spotřebitelka podezření, že nabízený sortiment je zdraví nebezpečný, může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.