Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V prodejně Samsung jsem koupila přístroj Galaxy S3 mini. Po půl roce začala vypadávat GPS. Přístroj jsem reklamovala v prodejně Samsung Paladium Praha. Po opravě GPS chodila několik měsíců a poté se objevila závada znovu. To se opakovalo ještě 5 x. Má žádost na odstoupení od smlouvy byla zamítnuta s vyjádřením, že závada se jim neprojevila. Jak dostat onoho odborníka do mého auta, aby viděl projevenou závadu?
Šárka Voráčová
Samsunk Galaxy S III mini
výměna telefonu, vrácení peněz
|
Tweet |
Rozhodl-li servis o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den, vážená paní Voráčová,
předně bych se Vám rád omluvil za komplikace s Vaším mobilním telefonem Samsung Galaxy S3 mini a tímto reaguji na Vámi vznesený podnět.
V tomto případě Vás požádám o zaslání veškeré dostupné dokumentace naší společnosti. Na základě potřebných podkladů, Vaší žádost individuálně posoudíme. Konkrétně se jedná o prodejní doklad nebo fakturu od zakoupení zařízení, fotografii výrobního štítku který naleznete pod baterií a veškeré servisní protokoly, které jste od autorizovaného servisního centra obdržela.
Zmíněné dokumenty prosím zašlete na emailovou adresu info@samsung.cz a jako předmět uveďte VOC-Voráčová. Vaše žádost následně předáme na příslušné oddělení, které nastalou situaci individuálně posoudí a rozhodne o dalším postupu.
Děkuji Vám za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne.
Dominik Drašar
Zákaznická linka společnosti Samsung
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.