Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Dne 25.7.16(pondělí) jsem si objednal u jedné firmy balík do ruky. Dne 26.7.16(úterý) balík+data firma dodala poště v Chebu. Dne 27.7.16(středa) balík dorazil na poštu v Písku(cílová adresa). Ale balík poslali bez info a dat. Dne 29.7.16(pátek) jsem byl na poště v Písku a sdělili mi že balík je tam už od středy(27.7.16) ale že mi ho nevydají protože chybí data. Firma mě ujistila že data k balíku dodali a mají je na poště depo Cheb. Dnes v sobotu 30.7.16 jsem tam byl znova a opět mi ho nevydali že nemají data. Myslel jsem že data chodí dřív než balík. Prostě na to zapomněli nebo já nevim jak je to možné. Takže když to shrnu tak balík je na poště v Písku již od středy ale nechtěj mi ho vydat protože nějakej šikula neposlal data.Neuvěřitelné!! Takže v pondělí jsem objednal balík a když pánbůh dá tak ho možná další pondělí dostanu. Přitom už je od středy na mojí poště! Firma již podobné problémy s českou poštou měla v minulosti. Ujistili mne že budou posílat už pouze přes DPD a s českou poštou končí.
balík do ruky
Pokutovat zaměstnance a vedení v depu Cheb který poslal balík bez dat a data nebyl schopný poslat ani do 4 dnů. Ale ve skutečnosti mi to nepomůže. Balík jsem potřeboval co nejrychleji mít doma a čas se vrátit nedá!! Já jsem s českou poštou skončil!!
|
Tweet |
Nebyla-li služba poskytnuta, je vhodné ji reklamovat. Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana.
www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman