Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 7. 8. 2015 jsem zakoupil v internetovém obchodě PROCYON Holding a.s. Brno (franšíz O2) mobilní telefon Lenovo A6000 za 3 879Kč. Telefon jsem reklamoval poprvé dne 21. 9. 2015 na prodejně Elektro Urbánek s.r.o. Bruntál (pobočka O2) kdy byla závada bezplatně odstraněna. Podruhé jsem telefon reklamoval 17. 6. 2016 tamtéž (telefon nenačte SIM, trvalé špatné načtení displeje). K reklamaci sdělili toto: "Zařízení nesplňuje předpoklady a podmínky záruční opravy. Oprava je možná pouze za úhradu. Příčinou problému zařízení je vadná základní deska a sestava krytu. Odhadovaná cena opravy je 9054 Kč s DPH." S tímto nesouhlasím žádám bezplatnou opravu, nebo vrácení částky za nákup telefonu 3 879Kč.
IMEI číslo: 866912020491691
Žádám bezplatnou opravu, nebo vrácení částky za nákup telefonu 3 879Kč.
|
Tweet |
Odpovědný za vyřízení reklamace je vždy prodávající (v tomto případě tedy PROCYON Holding a.s., stížnost byla proto přeřazena na tuto společnost).
Rozhodl-li prodávající o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den,
u nás, jakožto u prodejce, jsem o žádné takovéto reklamaci nerozhodovali, protože u nás zákazník nikdy žádnou reklamaci daného přístroje neuplatnil. K záležitosti se tedy bohužel nemůžeme nijak vyjádřit.
Pouze pro upřesnění - nejsme franšízou O2 a nemáme s O2 ani s firmou Elektro Urbánek s.r.o. nic společného.
Václav Zejda - 1M.cz
Dobrý den,
v tom případě nechápu proč byl záruční list od O2?? A také proč reklamaci v O2 přijali? A dále se chci zeptat jak mám podle vás dále postupovat.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.