Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den, touto stiznosti se pridavam k rade poskozenym, kterym firma be2 strhla poplatek za automaticke prodlouzeni clenstvi. Zaplatila jsem vstupni poplatek ve vysi 149 Kč a v zadnem pripade jsem nesouhlasila s automatickym prodluzovanim clenstvi na dalsi 3 mesice ve vysi 2247 Kc. Prosim timto spolecnost o poskytnuti dokumentu s mym souhlasem o prodlouzeni clenstvi za poplatku ve vysi 2247. Za sebe jsem nic takoveho svym podpisem nestvrdila a zadam okamzite zruseni clenstvi.
Mgr. Rusnokova
Sve mesicni clenstvi jsem radne zaplatila. O dalsi clenstvi jsem nemela zajem, ani ho nijak svym souhlasem nestvrdila, tudiz odmitam vymahani castky ve vysi 2247 ci jakkoli navysene o dalsi poplatky.
|
Tweet |
Předplacením členství na zkušební období spotřebitel uzavírá smlouvu o poskytování služeb touto společností, čímž zároveň dává souhlas s jejími obchodními podmínkami. Společnost umožňuje vypovědět smlouvu pouze do doby 14 dnů před uplynutím sjednané délky závazku. Není-li tak učiněno, smlouva se automaticky obnovuje. Samotná prolongace není zakázaná. Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak.
Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitel nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresoval minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.
Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.
Pokud spotřebitel výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Jestliže byla výpověď včas podána prostřednictvím emailu či faxu, je vhodné na to společnost upozornit v případě, že by došlo k prolongaci smlouvy. Za tímto účelem je možné společnost kontaktovat na adrese zakaznickyservis@be2.cz. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční email, nefunkční fax), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2, které uvádějí/upřesňují automatické prodloužení VIP členství, zakoupeného ke dni 2016-06-16. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient svůj VIP status včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dní před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dní před prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 – prodloužené.
Je nám to líto, ale v obdobných případech není možnost refundace k dispozici.
Pokud došlo z naší strany k omylu a podepsanou Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odesání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu, abychom mohli Výpověď ověřit a provést správné nastavení Vašeho účtu.
Jako ústřetový krok z naší strany byla již automatická prolongace Vašeho VIP členství z naší strany vypovězená.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím kontaktujte opětovně.
Dobry den,
dekuju za odpoved a za prilozene dokumenty, nicmene ani v jednom z nich, neni explicitne uvedeno, ze stavajici smlouva bude automaticky prodlouzena na dobu 3 mesicu a to za poplatek ve vysi 2247 Kč. To je jedina podstatna informace, kterou v celistvosti nevidim v zadnem z dokumentu a kterou povazuji vzhledem k situaci za zcela relevantni.
Na vasi emailovou adresu jsem pote, co mi prisla platebni upominka, zaslala nekolik emailu, kde jsem zadala o okamzitou vypoved smlouvy a dolozeni dokumentace stvrzujici muj souhlas s podminkami. Ami na jeden z nich mi neprisla odpoved (jen automaticke odpovedi bez relevantniho obsahu). Dluznou castku jsem ihned zaplatila, jelikoz hrozilo dalsi navyseni. Nicmene stale postradam jakekoli potvrzeni o tom, ze dluzna castka byla uhrazena, a ze moje smlouva je definitivne vypovezena a muj profil definitivne smazan.
Takze vase vstricne kroky jen lzive dokladaji netransparentnost vaseho jednani.
Nespokojenost s vasimi sluzbami dokazuje cela rada stiznosti od dalsich tzv. VIP clenu, kde se lze nad nazvem VIP jen horce pousmat. Netransparentni podminky a netransparentni komunikace hovori o zcela nekalem jednani vuci spotrebitelum, kteri se nemaji jak branit.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Viz přílohy. Obnova je velmi jasně uvedeno.
Dobry den,
dekuju za strohou proklientsky orientovanou odpoved a za prilozene dokumenty, ale mou pouzity vyraz explicitni znamena přímo vyjádřený, nenechávající zadne pochybnosti o obsahu. To zadnych z tech dokumentu nedoklada.
Cituju z dokumentu c. 1: "1. mesic pouze za 149 Kc. Prodlouzeni na 3 mesice v cene 2.247."
A dodatkovym pismem nize jiz bez barevneho oznaceni a ramecku a nikoli dohromady s textem vyse citovanym dodatek: "Abychom zajistili nepřetržité využívání našich služeb, bude vase VIP clenstvi po vyprseni predplaceneho obdobi prodlouzene."
Takto podane informace neexplicitne vyjadruji vami urcovany obsah a doklada to pocet stiznosti na vasi adresu.
Bez ohledu na vyse recene, jedinou relevanci tehle stiznosti povazuji v tom, ze mi dosud neprislo zadne potvrzeni dokladajici uhradu a vypoved smlouvy + smazani dosavadniho profile, ktere jsem nalezite odeslala/dolozila v drive prilozenych dokumentech.
Vase odpoved neobsahuje zadne potvrzeni vyse zminovanych veci a zadam proto, aby to bylo okamzite odcineno.
S pozdravem,
Mgr. Rusnokova
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.