Společnost


HRÁČ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11711Neuznání reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2016, před 8 lety

Pavlína Nováková

Znění stížnosti

V květnu tohoto roku jsem v Opavě - prodejně toho inter. obchodu zakoupila PC hru. - World of Warcraft : Legion- tato hra se aktivuje pomocí herního klíče, který zakoupíte originálně zabalený . Herní klíč se podle návodu v balení aktivuje na stránkách výrobce hry - Blizzardu -po zadání klíče hra nefungovala - ihned jsem mailem kontaktovala prodejce - ten mi doporučil zkusit se obrátit přímo na výrobce. I když si myslím, že jako zákazník nejsem povinna zjišťovat u výrobce, proč zboží nefunguje, učinila jsem tak. Pracovník Blizzardu nám písemně sdělil, že herní klíč už byl použit v dubnu - tede už před naší koupí a že tento problém mám řešit s prodejcem hry. O této skutečnosti jsem mailem informovala neprodleně prodejce. Ten mi sdělil, že mohu hru reklamovat, pouze musím dodat písemné vyjádření výrobce Blizzardu -opět si myslím, že by to neměla by být povinnost zákazníka, přesto jsem tak učinila.Podmínky reklamace , které prodejce požadoval jsem splnila, přesto mi nebyla uznána- prodejce zpochybnil pravdivost potvrzení výrobce - Blizzardu. Prostě nelíbí se mi a nechápu, proč si prodejce u výrobce hry sám neověřil pravdivost potvrzení o tom, že klíč byl už použit. Hru jsem koupila u hrac.sk a proto si myslím, že když výrobce hry potvrdil,že klíč byl už použit, má mi prodejce peníze vrátit a další si řešit s výrobcem sám.
Dékuji Mgr. Pavlína Nováková


Produkt

PC hra world of warcraft : legion


Požadované řešení

Vrácení peněz a to plné částky 1199 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2016 10:46, před 8 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Z popisu stížnosti vyplývá, že věc vadná byla, neboť nemohla posloužit k účelu, ke kterému byla zakoupena. Má-li věc vady, může spotřebitelka žádat nápravu, v tomto případě dodání nové věci. Nebude-li to možné, má právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Jelikož zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by tak musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Nebude-li spotřebitelka se svou žádostí o nápravu úspěšná, má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2017 11:17, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.