Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V prosinci 2015 mi byl dodán společností Electronic-star poštou výrobek Auna Kompaktanlage TCD-386WE s cizojazyčným návodem. Po mé písemné žádosti dne 28.12.2015 o zaslání návodu v češtině jsem obdržel neúplný překlad, kde chyběly 4 strany s podstatným textem k provedení záznamu.
V dalších měsících jsem mnohokrát urgoval chybějící stránky překladu.Pan V. ze zákaznického servisu opakovaně sliboval doplnění od kolegů. V dubnu poslal opět tentýž neúplný překlad a na poslední moji urgenci o doplnění ze 17.5.2016 neodpověděl.
Vzhledem k zákonnému nároku obdržet překlad návodu v češtině, obracím se na Vás s žádostí o zásah v této věci.
Děkuji předem za vyřízení, s pozdravem - Ing.Bartoš.
Auna Kompaktanlage TCD-386WE
Obdržet úplný překlad návodu v češtině.
|
Tweet |
Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
Dozor nad dodržováním povinností stanovených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Za porušení informační povinnosti hrozí prodávajícímu pokuta za správní delikt a to až do výše 1 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že porušil některou ze svých povinností, má možnost obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den,omlouváme se za zdržení manuálu.Kompletní manuál Vám samozřejmě do emaiIu do pošleme.Děkujeme za trpělivost a přejeme hezký den.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.