Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Níže posílám dopis který jsem zaslal společnosti.
Do dnešního dne nikdo neodpověděl.
Dobrý den,
dne 6.6 jsem chtěl dát výpověď služeb z důvodu lepší konkurenční nabídky. Neomezené volání + data 1.5G.
Nakonec mě Vaše pracovnice dala nabídku,tak jsem souhlasil.
Neomezené volání + internet 220MB,po vyčerpání dat zpomalení internetu.
Dne 21.7. mi byla doručena pouze SMS že se mění podmínky, a že se internet nezpomalí, ale vypne.
O této změně mě musíte informovat nejméně 1. měsíc.
Dle zákona § 63 odst. 3 zákona č. 127/2005, o elektronických komunikacích chci smlouvu z důvodu změny vypovědět,
nebo ponechat původní službu dle slibu ...po vyčerpání dat zpomalení internetu - nikoliv vypnutí.
Neomezené volání + data 220MB
Výpověd bez sankcí ze závazku.
|
Tweet |
Společnost může měnit podmínky již platné uzavřené smlouvy. Pokud tak učiní, je povinna nejméně jeden měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálková přístup. Zároveň je společnost povinna informovat zákazníka o uveřejnění. Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení zákazníka, je společnost povinna prokazatelně informovat zákazníka, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude zákazník akceptovat. Informaci je společnost povinna poskytnout zákazníkovi způsobem, který si zákazník zvolil pro zasílání vyúčtování.
Vypnutí připojení na internet po vyčerpání datového limitu považujeme za podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení zákazníka. Spotřebitel měl tedy mít možnost smlouvu vypovědět, pokud se změnou nesouhlasil. Nebylo-li spotřebiteli v jeho požadavku vyhověno, je vhodné službu reklamovat. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-5209/jak-se-branit-pokutam-od-mobilnich-operatoru.
Hezký den,
všichni zákazníci byli o změně informováni v dostatečném předstihu minimálně měsíc před změnou. Zákazníci paušálních služeb měli informaci uvedenou na vyúčtování za služby, zákazníkům předplacených služeb byla poslána SMS.
Požádám vás o doplnění telefonního čísla, o které se jedná do neveřejných údajů této stížnosti, abych mohla vše blíže prověřit.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
vzhledem k tomu ,že platím inkasem nedošlo k prokazatelnému informování o změně tarifu.Na vyúčtování číslo 130505625 z 1.6. 2016 je sice malým písmem informace ,že dojde k úpravě,ale ne k vypnutí!!
Navíc dne 6.6. 2016 jsem chtěl dát výpověď, a ani tehdy operátor neřekl, že dojde k vypnutí.Navíc jsem výslovně žádal, že nechci automatické prodloužení a to tam také v samoobsluze nastavené mám.
Požaduji výpověď bez sankcí ze závazku.Jednání společnosti je nekorektní.
Hezký den,
vámi uvedený variabilní symbol není správný, chybí jedna číslice. Prosím znovu o poslání.
S přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
opravují 1305050625.
Hezký den,
děkuji za doplnění. O chystané změně jsme vás informovali na vyúčtování za služby za období 1.5.2016 - 31.5.2016. V tomto vyúčtování bylo uvedeno, že dojde k úpravě podmínek datových tarifů po vyčerpání základního objemu dat a nové podmínky budou uvedeny v Ceníku Základních a volitelných služeb O2 Mobilní hlasová služba a služba O2 Mobilní internetové připojení, který byl dostupný na naších webových stránkách www.o2.cz od 15.6.2016. Před tímto datem nebyla ještě změna fungování dat mobilního internetu a internetu v mobilu po vyčerpání základního objemu známa a operátor vás tak nemohl 6.6.2016 informovat o tom, že dojde k vypnutí dat po vyčerpání základního objemu dat. Změna fungování dat po vyčerpání základního objemu dat pak začala platit od 15.7.2016.
Zároveň s touto úpravou vám bylo umožněno obnovování datového objemu, což máte aktuálně na všech číslech zablokováno a automatické obnova tak není aktivní. U obou čísel vedených se závazkem od 6.6.2016 jsme vám rovněž zrušila do budoucna automatické prodloužení smlouvy na základě vašeho požadavku.
O chystané změně jsme vás informovali v předstihu. Změny týkající se vašich služeb, vždy oznamujeme na vyúčtování za služby. Skutečnost, že je vyúčtování hrazeno inkasem, na to nemá vliv.
U námi oznámené změny fungování dat po vyčerpání datového objemu platí, že jde o ukončení nabídky volitelné služby, která byla poskytována nad rámec smlouvy, a proto v tomto případě nelze smlouvu ukončit bez smluvní pokuty.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,podle mě byla informace nedostatečná a služba po telefonu chytře uzavřena. U jiné společnosti mám další dvě čísla a za cenu, kterou mám od Vás mám 1.5Gb dat . Vzhledem k tomu, že jsem dlouholetý zákazník bych očekával cenu stejnou.U druhého operátora jsem rok a když jsem chtěl převést dvě čísla k Vám hned jsem dostal jinou cenu.
Ještě že jsem to neudělal, protože můžu aspoň data sdílet.
Jaká je v případě výpovědi smluvní pokuta.
Hezký den,
konkrétní informace k výpovědi služeb vedených jako firemní včetně smluvní pokuty, vám mohou sdělit přímo specialisté výpovědního oddělení pro firemní zákazníky, se kterými můžete detailně projednat i nastavení vašich služeb. Prosím, kontaktujte v tomto případě linku 800 02 02 02.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
na linku zavolám. Na radu kolegy který pracuje na podobné pozici Call centra,počkám zda mi bude z Vaší strany nějak vyhověno,pak ještě podám stížnost na ČTÚ.
Bohužel mi nikdo neodpověděl na mail,tak proto jsem se rozhodl využít tento portál. Dále zvažuji poskytnou námět pro média, která mě včera oslovila.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla na vývoj případu reagovat.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.