Společnost


Raiffeisenbank a.s.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1172Program eKonto Komplet - poplatek za kartu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2013, před 11 lety

Daniel Linnert

Znění stížnosti

Vážení přátelé,

u Raiffeisen Bank jsem si změnil program na eKonto Komplet, kde je proklamován následující přehled služeb:

Díky novému účtu eKonto KOMPLET od Raiffeisenbank můžete neomezeně využívat bankovní služby a získáte řadu dalších výhod.
Co nabízí eKonto KOMPLET?
Neomezené výběry ze všech bankomatů v ČR i v zahraničí zdarma*
Neomezený počet tuzemských elektronických transakcí zdarma
Slevu 1% na úrokové sazbě hypotéky na bydlení
Až 6 000 Kč ročně zpět za platby kreditní kartou
Výběr čísla účtu. Můžete si sami zvolit číslo účtu, třeba podle data narození
Ovládání účtu pomocí chytrého telefonu přes Mobilní eKonto – Mobilní aplikaci roku 2013
Bonus 1% na úrokové sazbě na spořicím účtu eKonto Flexi
Navíc máte v ceně vedení jedné kreditní a dvou debetních platebních karet

Jaké bylo ovšem mé překvapení, když namísto 129Kč (což je správně), banka účtuje 65 Kč navrch. Po telefonátu na info linku jsem se dozvěděl, že je to za další kartu. Jelikož mám k účtu obě karty embosované, tak mám nárok jen na jednu zdarma. Toto ale není nikde uvedeno. Samozřejmě se k tomu člověk prokliká, ale až po navedení info linkou ...

Opět naše bankovní domy nezklamaly a zachovaly se v duchu zajetých tradic ...


Produkt

program eKonto Komplet - více na http://www.rb.cz/osobni-finance/bezne-ucty/ekonto-komplet/


Požadované řešení

Zrušení poplatku za druhou kartu, jak je uvedeno v nabídce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2013 11:36, před 11 lety

Dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající či poskytovatel služeb povinen informovat spotřebitele o ceně poskytovaných služeb.
V tomto případě je rozhodující, zda před sjednáním smlouvy byla informace o jednotlivých složkách konečné ceny spotřebiteli dostupná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2014 10:03, před 11 lety

Společnost Raiffeisenbank a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického servisu. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.