Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#11725Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2016, před 8 lety

Martin Langr

Znění stížnosti

U společnosti Czc.cz jsem zakoupil mobilní telefon Xiaomi Redrice. Po roce a půl používání, mi avšak z ničeho nic začlo vyskakovat, že systém MIUI přestal pracovat. Ať zapnu aplikaci kterou, chci vždy vyskočí, že aplikace přestala pracovat a hned potom vyskočí právě i to, že přestane pracovat systém. Mobilní telefon jsem reklamoval u CZC.cz, ale oni mi napsali, že je v něm nahraný neoficiální systém. Do mobilního telefonu jsem nahrával pouze systém z autorizované stránky http://miuios.cz/ která je autorizovanou stránkou. Z obchodu jsem zakoupil mobilní telefon s verzí operačního systému MIUI V5 a v průběhu času jsem mobilní telefon aktualizoval na verzi MIUI V7 avšak pro nahrání této ROMKY mi bylo na stránce řečeno, že je potřeba nainstalovat do mobilního telefonu zařízení TWRP, které je taktéž oficiálním programem. Avšak CZC.cz mě informovalo o tom že toto není oficiálním programem a reklamace byla stornována. Dokumenty o koupi a reklamaci mám u sebe k případnému přiložení nebo také email s vyjádřením.


Produkt

Mobilní telefon - Xiaomi RedRice 2013023WCDMA


Požadované řešení

Byl bych rád kdyby mi CZC.cz vrátila peníze nebo obměnila mobilní telefon za nový. Vůbec by mi nevadilo kdyby chtěli abych si za vrácené peníze u nich musel znovu něco koupit. Naopak. Avšak bych byl rád za jakoukoliv kompenzaci ať už je to vrácení produktu nebo peněz v jakékoliv formě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2016 13:30, před 8 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.8.2016 14:22, před 8 lety

Dobrá den pane Langr.

Je nám líto ,ale není možné reklamovat zařízení, u kterého byl proveden ROOT. Jedná se o výrobcem nepovolený zásah do zařízení, který může způsobit i poškození HW telefonu.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.8.2016 15:00, před 8 lety


Martin Langr

Hodnocení:

Komentář: Děkuji, že jste mi to tímto ujasnili.