Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, píši ještě jednou přímo pro TS protože se k reakcím na alfu moc nevyjadřují.
řeším stejný problém jako kolega a kartu jsem kupoval cca před 5 měsíci.
http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/5771/nespravne-specifikace-graficke-karty
alfa se k tomu staví tak že už jsem volal na 2 čísla různých projektových manažerů. ROPs jsou na webu již opraveny, ale sběrnice je "zatajená"
je zde vypsáno pouze
Šířka paměťové sběrnice [bitů]256
Velikost grafické paměti [GB]4
což není úplně pravda dle:
Postupem času bylo řadou testů a experimentů prokázáno, že ačkoli karta nese plné 4 GB paměti na 256bit sběrnici, z důvodu interních omezení čipu přistupuje k paměti jako ke dvěma segmentům - 3,5GB přes 224bit část sběrnice a 0,5GB přes 32bit část sběrnice. Protože by využívání 32bit úseku snižovalo výkon, byl prakticky ponechán ladem, takže karta fungovala jako 3,5GB 224bit.
Avizované 2MB L2 cache už eshop ani výrobce raději neuvádějí, protože karta dané hodnoty nemá. Stejně tak jako 64 ROPs.
MSI NVIDIA GTX 970 GAMING 4G
Vystavení dobropisu případně nabídka jiné karty.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které výrobce popsal a kupující je očekával, je tato věc vadná. Spotřebitel má v takovém případě možnost tuto věc reklamovat a požadovat nápravu. Není-li možné vadu odstranit opravou nebo výměnou věci za novou, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitel může také místo výše uvedených způsobů nápravy požadovat přiměřenou slevu z ceny výrobku. Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, a to i v případě, pokud k opravě věci byla určena třetí osoba (např. servis).
Uvedl-li prodávající při nabízení výrobku nepravdivý údaj, který ovlivnil spotřebitelovo rozhodování, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, za kterou může být uložena pokuta až do výše 5 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán správní delikt, má možnost obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci. Více o podání podnětu na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den.
Váš popis problémů s grafickou kartou jsme zaslali k oficiálnímu vyjádření výrobce nVidia. Na základě testů a experimentů zákazníka, které nemáme ani k dispozici, nemůžeme měnit data zveřejněná výrobcem. V okamžiku doručení kompletního vyjádření výrobce budeme ihned potřebné data modifikovat a informovat zákazníky.
Pokud s grafickou kartou nejste spokojený, prosím pošlete nám číslo faktury na pripominky@tsbohemia.cz, kartu můžete v kompletním stavu vrátit, vystavíme Vám dobropis.
S pozdravem
T.S.BOHEMIA a.s.
Kontaktován eshop mailem. čekám na vyjádření
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: vše v naprostém pořádku a děkuji za spolupráci. Eshop problém vyřešil na jedničku úplnou refundací.