Společnost


T.S.BOHEMIA a.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#11728Nesprávně specifikace Grafické karty

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2016, před 8 lety

Martin Káňa

Znění stížnosti

Dobrý den, píši ještě jednou přímo pro TS protože se k reakcím na alfu moc nevyjadřují.
řeším stejný problém jako kolega a kartu jsem kupoval cca před 5 měsíci.
http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/5771/nespravne-specifikace-graficke-karty

alfa se k tomu staví tak že už jsem volal na 2 čísla různých projektových manažerů. ROPs jsou na webu již opraveny, ale sběrnice je "zatajená"
je zde vypsáno pouze
Šířka paměťové sběrnice [bitů]256
Velikost grafické paměti [GB]4

což není úplně pravda dle:
Postupem času bylo řadou testů a experimentů prokázáno, že ačkoli karta nese plné 4 GB paměti na 256bit sběrnici, z důvodu interních omezení čipu přistupuje k paměti jako ke dvěma segmentům - 3,5GB přes 224bit část sběrnice a 0,5GB přes 32bit část sběrnice. Protože by využívání 32bit úseku snižovalo výkon, byl prakticky ponechán ladem, takže karta fungovala jako 3,5GB 224bit.

Avizované 2MB L2 cache už eshop ani výrobce raději neuvádějí, protože karta dané hodnoty nemá. Stejně tak jako 64 ROPs.


Produkt

MSI NVIDIA GTX 970 GAMING 4G


Požadované řešení

Vystavení dobropisu případně nabídka jiné karty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2016 12:29, před 8 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které výrobce popsal a kupující je očekával, je tato věc vadná. Spotřebitel má v takovém případě možnost tuto věc reklamovat a požadovat nápravu. Není-li možné vadu odstranit opravou nebo výměnou věci za novou, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitel může také místo výše uvedených způsobů nápravy požadovat přiměřenou slevu z ceny výrobku. Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, a to i v případě, pokud k opravě věci byla určena třetí osoba (např. servis).

Uvedl-li prodávající při nabízení výrobku nepravdivý údaj, který ovlivnil spotřebitelovo rozhodování, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, za kterou může být uložena pokuta až do výše 5 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že byl spáchán správní delikt, má možnost obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci. Více o podání podnětu na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.8.2016 13:05, před 8 lety

Dobrý den.
Váš popis problémů s grafickou kartou jsme zaslali k oficiálnímu vyjádření výrobce nVidia. Na základě testů a experimentů zákazníka, které nemáme ani k dispozici, nemůžeme měnit data zveřejněná výrobcem. V okamžiku doručení kompletního vyjádření výrobce budeme ihned potřebné data modifikovat a informovat zákazníky.
Pokud s grafickou kartou nejste spokojený, prosím pošlete nám číslo faktury na pripominky@tsbohemia.cz, kartu můžete v kompletním stavu vrátit, vystavíme Vám dobropis.
S pozdravem
T.S.BOHEMIA a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.8.2016 13:55, před 8 lety


Martin Káňa

Kontaktován eshop mailem. čekám na vyjádření

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2017 14:36, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.1.2017 14:40, před 8 lety


Martin Káňa

Hodnocení:

Komentář: vše v naprostém pořádku a děkuji za spolupráci. Eshop problém vyřešil na jedničku úplnou refundací.