Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objedna jsem zboží a zaplatila předem na účet. V té době, byla již firma prodána novému majiteli, ovšrm nikdo mi o tom nedal vědět a zboží ani peníze, do dnes nemám.
Původní majitel změnil číslo, ale jak je možné, že stávající nový majitel když tvrdí, že firmu odkoupil v lednu 2016 tvrdí, že o mé objednávce nic neví??
Moc bych ocenila, kdyby mi vzniklou situaci někdo objasnil.
Děkuji.
Zboží - tužka na vyhlazení vrásek kolem očí. Platila jsem 799,- a platba mi byla emailem potvrzena. Č.obj. 216050001
Prosím o dohledání mé objednávky, uskutečněné 3.5.2016 a vyřešení nedodání.
|
Tweet |
Zákazníci, nesmí být případnou změnou vlastnických vztahů uvnitř společnosti dotčeni. Prodejce (v daném případě právnická osoba Shadow Esthetics s.r.o. ) odpovídá za své závazky, dokud trvají a sám existuje.
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na adresu uvedenou v obchodním rejstříku. V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.