Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11733Upomínka za neobjednané a nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2016, před 8 lety

Vojtěch Šípek

Znění stížnosti

Přišla mi upomínka na neobjednané a nedodané zboží (holící strojky). Testovací strojky jsem si nechal poslat a operátorce jsem řekl, že další objednávky budu provádět telefonicky, nechtěl jsem aby mi je posílali automaticky. Žádné zboží nepřišlo, ale upomínka na zaplacení zboží vč. poplatku za prodlení ano.


Produkt

Matrix Regular


Požadované řešení

Napsal jsem oznámení o odstoupení od smlouvy ve znění:
Žádné zboží jsem si neobjednával a ani jsem žádné neobdržel
a nepřevzal!!! Tímto považuji Vaši „upomínku“ za bezpředmětnou.
Tímto dopisem dle ustanovení § 1829 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku odstupuji od smlouvy s Vaší firmou, která byla uzavřena telefonicky, a to pouze na dodání testovacích holících strojků, nikoliv na opětovné dodání dalších strojků!!! Pokud máte dojem, že jsem si strojky objednal, zašlete mi nahrávku s mou objednávkou, nejpozději do 14 kalendářních dnů od doručení tohoto odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2016 08:32, před 8 lety

Pokud by společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně. Pokud by bylo dodáno nevyžádané zboží, spotřebitel nemusí nic platit, ani zboží vracet.

Dle informací uvedených v obchodních podmínkách společnosti může spotřebitel smlouvu vypovědět do konce lhůty uvedené na faktuře, kterou obdržel.

Výpověď doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to bez zbytečného odkladu. Ve výpovědi kupní smlouvy na dobu neurčitou je třeba výslovně uvést, že si spotřebitel již nepřeje dostávat další balíčky a žádá o odstranění osobních údajů z databáze. Výpověď doporučujeme sepsat ve dvou vyhotoveních, jedno si ponechat a druhé odeslat. K výpovědi je vhodné přiložit kopii faktury, originál si opět ponechat.

Společnost Westerfield souhlas se zasláním balíčku považuje za souhlas se smlouvou o zasílání zboží na dobu neurčitou. Obecně každou smlouvu na dobu neurčitou lze ukončit, a to výpovědí. Stačí tedy jednoduchý dopis, "Vypovídám smlouvu o zasílání zboží, která byla uzavřena telefonicky dne atd., samozřejmě s uvedením jména a příjmení, adresy spotřebitele pro dostatečnou identifikaci osoby, vše opatřeno vlastnoručním podpisem. Nepřeji si již žádné nabídky od Vaší společnosti, současně tedy žádám o výmaz veškerých osobních údajů z Vaší databáze."

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2016 20:51, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.