Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.7.jsem na aukci vyhrála Notebook Sony VAIO EH3S6EW,ta mi byla ale brzo stornována a když jsem jim psala proč, napsali,že byl přetížený server.A kde je dúkaz že byl přetížený,napsat mohou cokoli,ostatní aukce šli perfektně.Kolika lidem tohle provedli asi v minulosti? Já tomu nevěřím,podle mě nechtěji mi poslat výhru.Neklikalo tam dostatek lidí a částka se nevyšplhala dost vysoko tak jak u jiných aukcí.Přece aukční servery musí šlapat perfektně,byla jsem na jiných aukcích v minulosti a nikdy se toto nestalo nikde.Jen tu.Prosím o přešetření této věci už kvúli dalším lidem,kteří přijdou v naději že vyhrají,oni vyhrají a pak nedostanou nic a budou zklamáni.Tak jako já.Děkuji
Notebook Sony VAIO EH3S6EW 28.07.2016 15:05 Drticka 200,20 stronovano typ výhry: peníze (12.499,80 Kč)
Chtěla bych dostat výhru,kterou jsem měla dostat,podle pravidel na ni mám nárok.
|
Tweet |
V tomto případě se nejedná o státem provozovanou či regulovanou hru, která by podléhala režimu zákona č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách, podmínky soutěže tedy určuje provozovatel. Soutěžící by se s nimi měl před vstupem do soutěže důkladně seznámit.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo.
V tomto případě by mohl nastat problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v republice Marshallovy ostrovy, ačkoli se zaměřuje na české uživatele.
Dobrý den, provozovatel portálu Pinkej.cz společnost EARTH INVESTMENTS INC., Trust Company Complex
Ajeltake Road, Ajeltake Island , Majuro, MH 96960 , Republika Marshallovy ostrovy může aukce anulovat pokaždé když dostane podnět od uživatelů z důvodu kdy není možné přihazovat, podezření ze založení více účtů, a dalších nejasností které vždy prověříme a založení více účtů blokujeme.
V zájmu všech uživatelů na vytvoření stejných podmínek soutěže může dojít k nepředvídatelným událostem, přetížení serveru technické závada nebo napadení serveru kdy tyto případy řešíme s uživeteli aukce.
Ve všech případech jsme se s uživateli vždy dohodli a utracené pinky jim byly vráceny a někdy i více než spotřebovali.
Za celou dobu provozu se to stalo 8x což je zanedbatelné oproti tomu kolik aukcí již proběhlo.
Nedostala jsem dúkaz o tom,že po mě někdo přihodil ani stížnosti uživatelů,kdo si stěžoval nevím,kromě toho po stornování aukce byla aukce smazána a po pár dnech opět ukázána v ukončených aukcí.Takže všichni vidí,že jsem vyhrála,což není pravda.Proč není u aukce uvedeno-STORNOVANO-? Aby to všichni viděli? Je to klamání lidí.Chci tedy aby všechny aukce,které byly v minulosti stornovány byly označeny,že byly stornovány!Děkuji
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.