Společnost


Jakub Štěrba

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11738Nevydání dokladu o prodeji - znemožnění reklamace, nedostupnost

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2016, před 8 lety

Miroslav Cága

Znění stížnosti

U reklamní agentury SITOREK - Jakub Štěrba, V Dřevnicích 438, Brandýs n/L, Identifikační číslo:48971634 jsem si objednal jako dárek pro kolegu na zakázku triko s potiskem. Přesně jsem specifikoval požadovanou velikost - ta mi byla potvrzena, měla být skladem. Byla mi ale dodána velikost menší, kterou jsem se pokusil reklamovat, bohužel marně, nebyl mi vydán ani doklad o nákupu. Prodejce mě navíc neinformoval o své nedostupnosti a není dostupný, nekomunikuje. Jednání považuji za nekalou obchodní praktiku. Celkový přístup k zakázce je neprofesionální - dodavatel si odskočil z dovolené bez toho, aby upozornil, že odesláním pro něho zakázka končí ...


Produkt

Tričko na zakázku XXXL - dodáno XXL, nevyhovující provedení


Požadované řešení

Vrácení zboží a peněz, nebo výměna velikosti, přípůadně dle dohody.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2016 13:48, před 8 lety

Prodávající má povinnost vydat doklad o zaplacení zboží pokud o to spotřebitel požádá. Nevystaví-li prodávající ani tak doklad o zaplacení, dopouští se správního deliktu, za který mu hrozí pokuta ve výši až 1 000 000,- Kč. Dohled nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Pro uplatnění reklamace však tento doklad není potřeba. Stačí prokázat, že věc byla zakoupena u prodávajícího. K tomuto by mohl posloužit například výpis z účtu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.8.2016 12:29, před 8 lety

Dobrý den
Pán je jako uragán, objednal a potvrdil si vše co bylo zaplaceno a ještě v den objednání bylo odesláno ( triko bylo XXL, ale od firmy co odebírám je to běžná velikost XXXL ), druhý den ho měl doma.
Během víkendu mě došlo od něj asi 13 mailů, bohužel jsem se vrátil až v úterý, tak jsem nemohl na to reagovat a tím mne nahlásil sem.
Vše je vyřešeno a peníze mu byli vráceny zpět, klasický prudič.
Doklad jsem mu nestačil zaslat, posílám ho elektronicky a jemu jsem vyhověl před odjezdem na dovolenou a cestou mu triko ještě zaslal, doklad bych poslal po návratu.
Nedal mě ani šanci se k tomu vyjádřit, ale vše je ukončené.
Tady je i omluva:

Dobrý den,
děkuji Vám za vstřícný přístup a rychlé vyřízení a omlouvám se za podání stížností – cítil jsem se v tu chvíli pod tlakem a na základě různých jiných negativních zkušeností jsem se rozhodl jednat ihned.
Bude mě mrzet, pod Vám tímto vzniknou nějaké nepříjemnosti. Jinak samozřejmě máte pravdu – pokusil jsem se ještě na poslední chvíli zadat výrobu trika jinde (jenom zkouška). Předběžná cena 520,- + a doba dodání 5 dnů až týden ...

M.Cága

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.8.2016 15:54, před 8 lety


Miroslav Cága

Kromě prudiče a uragánu vše sedí - stačilo, aby mě Pán informoval o tom, že bude mimo - stejně jako mě dříve informoval, že byl mimo (dovolená). Opravdu nemůžu vědět, že Pán si kvůli mě odskočil z dovolené. Vzhledem k dřívějším zkušenostem se proto snažím věci řešit „Za tepla“ - opravdu nemám vždycky trpělivost řešit podobné nesmysly - objednal jsem XXXL a fertig! Nějaké řečičky o podobě velikostí možná budou na někoho platit, pro ty ostatní je to „BABRAL“ nedodal co slíbil. Žádný doklad byste nezaslal, to zas tak pitomý tu nikdo není, ale pro mě za mě. Za mě palec nahoru za vrácené peníze, ale palec dolu ta ty kecy a výmluvy. 13 mailů bylo - hodně, jelikož jsem nemohl znát reakci, takže chvíli trvalo celou situaci a následné možnosti zhodnotit, popsat a navrhnout. Pokud by byla odezva, nebylo by jich 13, to se dá pochopit (teda když je vůle). Kdybych objednával přes Aukro, tak Vás ještě ***** řečma, že jste nenahlásil dovolenou, což se běžně dělá - holt to bylo mimo Aukro (bohužel). Rozhodně netvrdím, že jsou Vaše služby špatné, ale přístup je občas na prd. A neměl jsem se Vám omlouvat - nestojíte za to. Nicméně chápu Vaši potřebu se z toho tak nějak vykroutit bez poskvrny. Fotodokumentaci jsem dodal, tímto pro mě tato blbost končí a nedoporučuju. Zdar.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.