Společnost


Internetový obchod AntracitShop.cz

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11740Jiny produkt

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2016, před 8 lety

Nikola Hajkova

Znění stížnosti

Byl mi zaslan jiny tip produkt nez jsem chtela, bylo mi receno ze ho nemaji, tak proc ho nabizi ke koupi? Samozrejme uz koupit nejde, a kdyz sem prosila reseni telefonicky nezajem. Pry mi chteli vyjit stric a proto bez toho aniz by se zeptali mi byl zaslan jiny tip produktu ktery ani neni v nabidce, a ted lze zaslat z 5 jenze ja se bojim o penize placeno bylo predem. Pristup katastrofa, myslela jsem ze mi poslou co jsem chtela za vymenu tutoho u p.postacky. ted nezbyva nic jineho nez si nechat hrozny nechteny obal


Požadované řešení

Vymena za chteny tip produktu u p.postacky a nejaka kompenzace vraceni casti penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2016 14:05, před 8 lety

Nabídka na uzavření kupní smlouvy učiněná při podnikatelské činnosti reklamou je závazná s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit. Není-li to tedy možné, nelze po prodávajícím požadovat dodání zboží.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a nabídka měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Jelikož prodávající z důvodu nedostupnosti zboží nemá možnost zaslat věc novou, může spotřebitelka od smlouvy odstoupit nebo má možnost si vadné zboží ponechat a žádat přiměřenou slevu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2016 17:08, před 8 lety

Od podnikatele jsme obdrželi následující vyjádření:

"Nabídli jsme zmiňované stěžovatelce standardní řešení dle obchodních podmínek a reklamačního řádu - zaslání nevyhovujícího zboží zpět ve 14ti denní lhůtě, vrácení peněz i úhradu nákladů na poštovné. Bohužel stěžovatelka na naše doporučení nebere zřetel a postupovat podle platných a při nákupu odsouhlasených obchodních podmínek a reklamačního řádu nechce. Typ obalu, který stěžovatelka objednala již není k dispozici, proto nemůžeme postupovat jinak, než nabídnout vrácení peněz. Vzhledem k velmi nízké ceně zboží (299 Kč) rozhodně nemáme zájem o poškozování našeho dobrého jména. Reklamace vyřizujeme standardně a vždy ke spokojenosti zákazníků."

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 15:07, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.