Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#11741Zdravý chrup

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2016, před 8 lety

Dagmar Hanušová

Znění stížnosti

Dobrý den,
připojuji se ke stížnosti pana Františka Stojky z 26.7.2016. Podle zaslaného elektronického letáku jsem společnost Expres Inkaso posoudila jako málo důvěryhodnou, když chybělo IČO, poštovní adresa, telefon, web adresa, mailová adresa... Nic, podle čeho by šlo převzatý balíček vrátit. Proto jsem se rozhodla balíček nepřevzít, neboť kurýr mi neumožnil balíček za jeho přítomnosti před zaplacením otevřít a prověřit obsah, zda nejde o podvrh, např. prázdný balíček za nemalé peníze. Vše jsem nahlásila týž den České policii.


Požadované řešení

Žádám tedy dodatečně o odstoupení od smlouvy a smazání osobních údajů u jmenované firmy. Jako důvod uvádím, stejně jako pan Stojka, nemožnost kontaktovat zpětně firmu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2016 14:17, před 8 lety

Ustanovení § 1825 občanského zákoníku stanoví, že sjednává-li se smlouva za pomocí prostředku umožňující komunikaci na dálku, sdělí podnikatel spotřebitelce na začátku komunikace základní údaje o sobě a účel hovoru.

Pokud před doručením zásilky spotřebitelka od smlouvy neodstoupí nebo se s prodejcem nedohodne na jejím zrušení, je její povinností zásilku se zbožím převzít.

Spotřebitelka má tedy právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitelka o tomto svém právu nebyla poučena nebo neobdržela-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů jí toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinna spotřebitelka zboží přebírat.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitelka nemohla být v budoucnu kontaktována ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitelka může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.8.2016 15:44, před 8 lety

Dobrý den, přestože byl v hovorech souhlas se zasláním a tím vznikly zbytečné náklady na kurýra operátory administrativu balné apod, rozhodli jsme se ve Vašem případě celou záležitost uzavřít a tyto vícenáklady nakonec nepožadovat. Berte tedy Vám dodaný dopis i se složenkou jako stornovaný a nebudeme jej dále řešit ani nic požadovat. Mrzí nás vzniklé nepříjemnosti s tím spojené, mohlo zde jít pouze o administrativní chybu. Každopádně už Vám z dotyčného callcentra tedy již nikdo volat nebude, Vaše číslo jsem tam nechal zablokovat tak, ať se na něj již nedá dovolat, údaje jsou smazány.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.8.2016 19:51, před 8 lety


Dagmar Hanušová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za vyřešení případu.