Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#11746Předání zásilky zcela cizí osobě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2016, před 9 lety

Jiří Beneš

Znění stížnosti

Dnes se mi stalo, že doručovatel firmy PPL předal předem zaplacenou zásilku úplně cizí osobě. To jakože když nepotřebují peníze tak to někomu prostě strčí a hotovo???


Požadované řešení

??


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2016 07:24, před 9 lety

Pokud by při obstarávání přepravy věci vznikla na zásilce škoda, nahradí ji zasílatel, neprokáže-li, že škodu nemohl odvrátit. Reklamaci, resp. uplatnění nároku na náhradu škody, uplatňuje u zasílatele příkazce, tedy odesílatel zboží. Bylo by proto třeba, aby reklamaci uplatnil příkazce a trval na jejím řádném vyřízení. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2016 18:57, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.