Počet nahlášených stížností: | 167 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si navigaci a předem zaplatil slevový voucher. Ačkoliv byla závazně přislíbena dodávka do tří týdnů, zboží nedošlo ani za dva měsíce. Oznámil jsem odstoupení od smlouvy z důvodu nedodržení smluvních podmínek. Toto odstoupení jste přijali a slíbili vrácení peněz. Po pěti měsících nemám ani zboží ani peníze. Skrýváte se v anonymitě za mailovou schránkou obsluhovanou robotek a za P.O.Boxem. Vaše chování představuje vzorový podvod.
---------- Původní zpráva ---------- Od: SALES 4 PORTAL LTD
Okamžité kontaktování na telefonním čísle uvedeném v reklamaci a vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud se společnost dohodla se spotřebitelem na vrácení zaplacené finanční částky za zboží, uplatní se obecná úprava odstoupení od smlouvy dle § 2001 a následující. Platí, že smlouva se ruší od počátku a strany zrušené smlouvy si mají vrátit, co si navzájem plnily dle pravidel o vydání bezdůvodného obohacení (§ 2993).
Občanský zákoník stanoví, že se tak musí stát bez zbytečného odkladu, ale konkrétní lhůtu neupravuje a ani se jednotně upravit nedá. Není-li lhůta stanovena, je nutné podnikatele k vrácení vyzvat a určit mu přiměřenou lhůtu, termín, do kdy má plnění vrátit. Nedodrží-li jej, bude mít spotřebitel vedle práva na vrácení kupní ceny i právo na zákonný úrok z prodlení.
Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme, nejlépe doporučeně s dodejkou. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.