Společnost


SALES 4 PORTAL LTD

Počet nahlášených stížností:167
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#11749Nesplnění závazku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2016, před 8 lety

ddreklamace Krasl

Znění stížnosti

Objednal jsem si navigaci a předem zaplatil slevový voucher. Ačkoliv byla závazně přislíbena dodávka do tří týdnů, zboží nedošlo ani za dva měsíce. Oznámil jsem odstoupení od smlouvy z důvodu nedodržení smluvních podmínek. Toto odstoupení jste přijali a slíbili vrácení peněz. Po pěti měsících nemám ani zboží ani peníze. Skrýváte se v anonymitě za mailovou schránkou obsluhovanou robotek a za P.O.Boxem. Vaše chování představuje vzorový podvod.


Produkt

---------- Původní zpráva ---------- Od: SALES 4 PORTAL LTD Komu: Datum: 16. 5. 2016 10:10:39 Předmět: Objednávka na SALES 4 PORTAL LTD Odstoupení od smlouvy Vážený zákazníku, přijali jsme Vaše odstoupení od smlouvy. Objednávka byla stornována a bude Vám vrácena cena za voucher zpět na Váš účet. Kód objednávky: 2015014206 Datum: 13.3.2016


Požadované řešení

Okamžité kontaktování na telefonním čísle uvedeném v reklamaci a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2016 06:37, před 8 lety

Pokud se společnost dohodla se spotřebitelem na vrácení zaplacené finanční částky za zboží, uplatní se obecná úprava odstoupení od smlouvy dle § 2001 a následující. Platí, že smlouva se ruší od počátku a strany zrušené smlouvy si mají vrátit, co si navzájem plnily dle pravidel o vydání bezdůvodného obohacení (§ 2993).

Občanský zákoník stanoví, že se tak musí stát bez zbytečného odkladu, ale konkrétní lhůtu neupravuje a ani se jednotně upravit nedá. Není-li lhůta stanovena, je nutné podnikatele k vrácení vyzvat a určit mu přiměřenou lhůtu, termín, do kdy má plnění vrátit. Nedodrží-li jej, bude mít spotřebitel vedle práva na vrácení kupní ceny i právo na zákonný úrok z prodlení.

Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme, nejlépe doporučeně s dodejkou. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2017 09:53, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.