Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před 2 roky jsem si nechal vyměnit okna u rod. domu firmou Oknostyl.Od počátku jsme měli s okny problém.Okna zamrzaly zevnitř (při velmi nízkých venkovních teplotách), při teplotách kolem 0 se okna silně rosí, jsou celá zamlžená(někdy i odshora až dolů), voda stéká na parapet.Několikrát jsme tento problém reklamovali, jednou nám byla reklamace zamítnuta.Na další reklamci stejného problému firma měnila těsnění, problém ale trval dále. Pak vyměnili 1 tabuli skla(druhá na okně zůstala), abychom porovnali rozdíl.Vyměněné sklo ale je ještě horší. Když jsou původní skla zarošená do poloviny, vyměněné skklo je orošené úplně celé.vyfotili jsme to a poslali znovu do firmy Oknostyl, ale na toto nám bylo již jen sděleno, že se reklamace neuznává a doporučení, že máme víc větrat.Odpověděli jsme, že žádáme o vyřešení problému nebo vrácení celé finanční částky. Dále s námi již nekomunikují. Proto se obracím na vás s pomocí dořešení tohoto problému.
výměna plastových oken v rod. domě
Vrácení finanční částky nebo skutečné vyřešení problému
|
Tweet |
Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, je objednatel oprávněn požadovat bezplatné odstranění vady. Zhotovitel je povinen odstranit vadu bez zbytečného odkladu. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být podle objednávky řádně užívána jako věc bez vady, má objednatel právo na zrušení smlouvy. Totéž právo mu přísluší u vad odstranitelných, jestliže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad nemůže věc řádně užívat. Jde-li o vadu neodstranitelnou, která však nebrání řádnému užívání věci podle objednávky, má objednatel právo na přiměřenou slevu podle § 648 občanského zákoníku.
Společnost OKNOSTYL group s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.