Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#11750Plesnivý chlieb

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2016, před 8 lety

Dominika Džačovská

Znění stížnosti

Výrobok zakúpený v predajni Billa na Proseku v Prahe. Chlieb je od Penamu a je plesnivý uprostred a pri tom má chleba záruku až do 8.8.2016 Ten chlieb sa plesnivý jesť nedá a musím vyhodiť polovicu a stalo sa to už druhý krát


Produkt

Super Sandwich celozrnný, Penam , dátum spotreby 8.8.2016


Požadované řešení

Dostat slevu nebo vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2016 06:26, před 8 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitelka by v tomto případě měla nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Dozorovým orgánem v oblasti potravin je Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Spotřebitelka může také podat podnět k tomuto úřadu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: www.szpi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.8.2016 11:23, před 8 lety

Dobrý den, paní Džačovská,

velmi nás mrzí, že jste měla nepříjemnou zkušenost se zbožím zakoupeným v naší prodejně. V takovém případě máte samozřejmě nárok na jeho reklamaci.

Zároveň Vám moc děkujeme za upozornění. Záležitost jsme předali i výrobci chleba pro prověření na jeho straně.

Pokud byste v budoucnu měla jakékoliv podněty k naší činnosti, jsme Vám k dispozici na info@billa.cz, případně se samozřejmě můžete obrátit i na vedoucí/ho prodejny, ve které nakupujete.

Přejeme Vám hezký den.

S pozdravem

Vaše BILLA

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 14:32, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.9.2016 14:36, před 8 lety


Dominika Džačovská

Hodnocení: