Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Výrobok zakúpený v predajni Billa na Proseku v Prahe. Chlieb je od Penamu a je plesnivý uprostred a pri tom má chleba záruku až do 8.8.2016 Ten chlieb sa plesnivý jesť nedá a musím vyhodiť polovicu a stalo sa to už druhý krát
Super Sandwich celozrnný, Penam , dátum spotreby 8.8.2016
Dostat slevu nebo vrátit peníze
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitelka by v tomto případě měla nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Dozorovým orgánem v oblasti potravin je Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Spotřebitelka může také podat podnět k tomuto úřadu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: www.szpi.cz
Dobrý den, paní Džačovská,
velmi nás mrzí, že jste měla nepříjemnou zkušenost se zbožím zakoupeným v naší prodejně. V takovém případě máte samozřejmě nárok na jeho reklamaci.
Zároveň Vám moc děkujeme za upozornění. Záležitost jsme předali i výrobci chleba pro prověření na jeho straně.
Pokud byste v budoucnu měla jakékoliv podněty k naší činnosti, jsme Vám k dispozici na info@billa.cz, případně se samozřejmě můžete obrátit i na vedoucí/ho prodejny, ve které nakupujete.
Přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
Vaše BILLA
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: