Společnost


CZ&SK Distribution Limited

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#11758Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2016, před 8 lety

Alena Budská

Znění stížnosti

Jak se tu již několikrát objevilo objednala jsem si schollvelvetsmooth. Zboží jsem zaplatila převodem na účet. Bylo mi napsáno ze zboží bylo předáno dopravci od te doby nereaguji na me emaily a telefonní číslo jsem nikde nenašla.

Toto je poslední email který mi přišel:
-Tohle je automaticky generovaný e-mail, prosím neodpovídejte na něj----

Vážený zákazníku,
vaši objednávku z obchodu schollvelvetsmooth-nejvyhodneji.cz, číslo: 6428857753, kterou jste provedl dne 26. 7. 2016 právě předáváme do dopravy.
Způsob dopravy: Kuriérní služba GLS
Způsob platby: Bankovní převod

Očekávejte brzký kontakt od dopravce.
Z pozdravem a přáním pěkného dne
schollvelvetsmooth-nejvyhodneji.cz

Nikdo se však neozval ani kurýrní služba ani dodavatel.


Produkt

School velvet smooth


Požadované řešení

Navrácení peněz celkem 627Kč

Dobrý den pane/í Budská.

Děkujeme Vám za uskutečnění objednávky č. 6428857753 ,kterou jsme v pořádku přijali ke zpracování.
Jakmile bude celá Vaše objednávka připravena, zašleme Vám zprávu o jejím odeslání.

Souhrn položek Vaší objednávky:
Název položky Cena položky Množství v ks Součet
Velvet smooth 399 Kč 1 399 Kč
Náhradní válečky 2ks 149 Kč 1 149 Kč
Kuriérní služba GLS 79 Kč 1 79 Kč
Bankovní převod 0 Kč 1 0 Kč
Výslední cena objednávky 627


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2016 09:05, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitelka, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zboží, může se jednat i o trestný čin podvodu, případně přestupek proti majetku. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že prodávající se dopustil trestného činu nebo přestupku, je vhodné podat trestní oznámení a informovat Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.8.2016 11:28, před 8 lety


Alena Budská

Hodnocení:

Komentář: Zboží nakonec dorazilo se značným zpožděním. Na pohled je jasné že je to napodobenina výrobku. Jsem ale ráda že to alespoň nakonec dorazilo. Vracet nebudu účel to splní. Tímto děkuji za pomoc při rešení mého problému.