Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.8.2013 jsem si objedna wouchery na robotické vysavače v ceně 2 490,- a další v ceně 3990,- . Dne 28.8.13 jsem tyto objednávky stornovala a požádala o vrácení peněz. Byla jsem ujištěna, že není problém, že v rámci reklamace peníze dostanu zpět do 30 dnů. Nestalo se tak, již několikrát vrácení peněz jsem urgovala emajlem, dopisem s doručenkou. Bez odezvy,na dopis ani emajly nereagují a na zákaznickou linku není možné se dovolat. V případě, že se dovolám, jsem ujištěna, že to předají reklamačnímu oddělení k vyřízení!! Na internetu jsem se připojila k hromadné žalobě, byla jsem vyzvána k zaplacení částky 575,- Kč za právní zastoupení advokátky a pro možnost jejím prostřednictvím podat insolvenční přihlášku a trestní oznámení.
STORNO robotického vysavače v ceně 2 490,- a další v ceně 3990,- .
Žádám o vrácení částky 6480,- v co nejkratším termínu
|
Tweet |
V případech slevových portálů obvykle záleží, kdo byl dodavatelem výrobků. Obvykle je slevový portál pouhým zprostředkovatelem.
Každopádně, pokud došlo k odstoupení od smlouvy, je dle § 48 občanského zákoníku povinností smluvních stran navrátit si vzájemně poskytnuté plnění.
S Nebeslev s.r.o. bylo dle Obchodního rejstříku zahájeno insolvenční řízení. Pokud chce věřitel svou pohledávku uplatnit, je nutné zaslat přihlášku na Krajský soud v Ostravě - pobočka v Olomouci. Vzor přihlášky a dalších dokumentů souvisejících s insolvenčním řízením lze dohledat na portal.justice.cz/Justice2/MS/ms.aspx?j=33&o=23&k=4732&d=203883.
Trestní oznámení je možné podat zdarma na policii nebo státním zastupitelství.
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: