Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
po telefonu někdy na konci června ( byl jsem zrovna na dovolený )jste mi začali nabízet zboží na holení s tím, že první zboží na vyzkoušení je nezávazné a zadarmo a že to není nic závazného a že můžu pokud nebudu spokojen odstoupit od nákupu dalšího zboží. Dneska 3.8.2016 po 5 týdnech od hovoru s vámi přišel balíček do schránky a v něm 1ks pytlíček s nápisem GOOD SHAVE .V pytlíčku 1ks břit a 1ks držátka strojku - úplně jiný než v letáku co s tím přišel a proto posílám vše zpět nechci toto zboží ani zadarmo !!!!!!!! dála faktura se složenkou na 129,00kč za poštovné a balné Hned jsem volal na telef.číslo 227191219 ,ale nikdo to nebral. Na faktuře datum vystavení 14.7.2016 a balíček došel dneska na poštu kde máme zřízen odnos 3.8.2016 odnos je jen předání pošty bez podpisu ! a další datum do kdy lze zrušit další zásilku ,ale bohužel na telefon se nelze dovolat !!!!!v balíčku formulář pro odstoupení od smlouvy sjednané přes telefon nebyl !!!!A tak si otevřu počítač a nestačím zírat !!!!! a proto postupuji podle rady ! viz dopis - Jedná-li se o první zásilku, u které máte hradit pouze poštovné, a zásilka Vám nyní dorazila, máte rozhodně právo holicí strojek odmítnout a odstoupit od smlouvy sjednané přes telefon, přestože jste neobdržel formulář pro odstoupení. Pokud zašlete odstoupení od smlouvy na pravidelné zasílání holítek a břitů smlouva se od počátku ruší. Občanský zákoník, zákon č. 89/2012 Sb., stanovuje v § 1829 lhůtu 14 dnů od převzetí zboží ( balíček do schránky nemá žádný datum převzetí !, nicméně při nesplnění povinnosti Vás řádně informovat o právu smlouvu bez udání důvodu a bez sankce v uvedené lhůtě zrušit, prodlužuje se tato lhůta o celý rok. Doporučujeme však postupovat bez zbytečného odkladu a písemně zaslat odstoupení od objednávky učiněné po telefonu, včetně všech závazků vůči společnosti Westerfield International AG, na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2.
Pokud by podnikatel zasílal zboží přes nikdy neexistující, či již ukončený závazek, a to opakovaně, a nutil by spotřebitele k jeho vracení či zaplacení, dopustil by se agresivní obchodní praktiky, za kterou mu hrozí pokuta až do výše 5 milionů korun (dle § 24 odst. 1 písm. a) a odst. 12 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele).
Zdroj: http://finance.idnes.cz/stiznosti-na-firmu-westerfield-d39-/viteze.aspx?c=A140828_115301_viteze_sov
zrušit vše s Westerfield Int. AG firmou - není možno se jí dovalat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
chci ihned odstoupit od smlouvy sjednané přes telefon, ihned ukončit členské výhody , ihned ukončit členství s firmou Westerfield Int. AG , nechci už nikdy zasílat žádné zboží , nechci nikdy prostě nic jelikož jsem si nic neobjednal . Zavolali jste mi a už dopředu jste věděli jak se jmenuji ,kde bydlím ,volali jste na moje tel.číslo to jste získali kde ? ochrana osobních údajů !!!!!!!!!!
|
Tweet |
Dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, má spotřebitel právo do čtrnácti dnů od převzetí zboží od smlouvy odstoupit. Ale vzhledem k tomu, že společnost Westerfield na toto právo spotřebitele neupozorňuje, dle ustanovení § 1829 odst. 2 téhož zákona se tato lhůta prodlužuje na rok a čtrnáct dní.
Spotřebiteli doporučujeme sepsat odstoupení od smlouvy. Zároveň doporučujeme udělat si kopii dopisu o odstoupení od smlouvy. Dopis poslat na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, doporučeně s dodejkou. Spotřebiteli by měla zůstat kopie dopisu s odstoupením od smlouvy a lístek od pošty. Tím bude mít důkaz, že od smlouvy odstoupil a smlouva je zrušená.
Při odstoupení od smlouvy se smlouva zruší a nahlíží se na ni, jako by nikdy nevznikla. Z tohoto důvodu mají strany povinnost vrátit si vše, co plnily. Tudíž spotřebitel je povinen vrátit společnosti balíček, který obdržel. Pokud první balíček se zbožím přijde, doporučujeme vloženou fakturu nehradit, je to zbytečné, protože by částku za poštovné musel podnikatel v důsledku odstoupení stejně vracet. Ve faktuře u prvního balíčku požaduje podnikatel právě jen poštovné. Spotřebitel pouze zasílá obdržené zboží na zmíněnou adresu společnosti a zaplatí náklady spojené s vrácením zboží, tj. poštovné od spotřebitele k podnikateli, a přiloží kopii odstoupení.
Vzhledem k faktu, že se jedná o společnost Westerfield International AG, je dobré odstoupení poupravit i v tom směru, že do něj spotřebitel dopíše, že si nepřeje zasílání jakýchkoli produktů od této společnosti ani v budoucnu. Tento dovětek je podstatný zejména z toho důvodu, že předmětná společnost má ve svých všeobecných obchodních podmínkách zakomponováno opětovné zasílání zboží. V případě, kdy si spotřebitel nepřeje být ze strany společnosti ani v budoucnu kontaktován, je možné k odstoupení přidat i žádost o odstranění osobních údajů z databáze.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.