Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 3.5.2016 jsem si pro vyzkoušení zaplatil prostřednictvím platební karty měsíční VIP členství na seznamce stránek www.be2.cz za 149,- korun českých.
U tří mnou vybraných profilů jsem se sám aktivně pokusil o navázání kontaktu zasláním krátké zprávy, ale bez reakce druhé strany.
Na pokusy jiných profilů o navázání kontaktu se mnou jsem zase nereagoval já.(nedošlo k navázání jediného vzájemného kontaktu)
Přibližně po třech týdnech jsem přestal navštěvovat svůj profil.
(data z mého profilu jsem zadokumentoval)
Na stránkách výše uvedené seznamky, v sekci "nápověda a často kladené otázky"(http://www.be2.cz/static/napoveda-casto-kladene-dotazy), jsem se dočetl tohle-začátek citace:
"Nejčastěji kladené otázky
Co je u be2 zdarma a za co se musí platit?
Absolvovat test osobnosti a vytvořit svůj vlastní profil můžete úplně zdarma. Zdarma obdržíte též popis Vaší osobnosti, osobnosti Vašeho ideálního partnera a seznam doporučených potenciálních partnerů, kteří se k Vám nejlépe hodí.
Pokud se rozhodnete pro další krok, nabízíme Vám naše VIP členství, které Vám umožní výměnu informací s jinými uživateli a prohlížení jejich fotografií. Díky internímu systému korespondence be2 můžete zůstat v anonymitě jak dlouho chcete. Pokud platíte kreditní kartou, bude Vaše VIP členství obnovováno automaticky, přesto tuto automatickou aktualizaci můžete kdykoliv vypnout (lhůta pro vypnutí trvá 7 dnů, pokud není dohodnuto jinak).
Všem VIP členům nabízíme naši Záruku úspěchu. Garantujeme kontakt s minimálně 10 doporučenými potenciálními partnery. Zdarma prodlužujeme Vaše VIP členství do té doby, dokud nenavážete plnohodnotný kontakt s nejméně 10-ti uživateli be2." konec citace.
Na základě této informace jsem se bez dalšího přestal o zmiňované stránky zajímat.
18.7.2016 mě doslova šokoval 1.upomínkový dopis od vymáhací společnosti intrum justitia s.r.o. pro neuhrazenou pohledávku
za poskytnuté služby na seznamce www.be2.cz v částce 82,87 EUR
+úroky z prodlení 0,72 EUR, celkem 83,59 EUR.
Dnes t.j.3.8.2016 se mi již nepodařilo proklikat na výše uvedený odkaz přímo z jejich stránek, ale po zadání odkazu přímo do adresního řádku internetového prohlížeče odkaz ještě fungoval.
Pro jistotu mám zadokumentován původní vzhled stránek s výše uvedenou citací.
Produkt: 1 - měsíční zkušební VIP členství s automatickým prodloužením o 3 - měsíční VIP členství
požaduji okamžité zrušení vymáhání údajné dlužné částky, zrušení
prolongace,VIP členství a profilu na Be2, přestat mne obtěžovat
s čímkoliv, jakkoliv nakládat s mými osobními údaji a daty
|
Tweet |
Předplacením členství na zkušební období spotřebitel uzavírá smlouvu o poskytování služeb touto společností, čímž zároveň dává souhlas s jejími obchodními podmínkami. Společnost umožňuje vypovědět smlouvu pouze do doby 14 dnů před uplynutím sjednané délky závazku. Není-li tak učiněno, smlouva se automaticky obnovuje. Samotná prolongace není zakázaná. Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak.
Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán. Pokud spotřebitel nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresoval minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.
Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.
Pokud spotřebitel výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Jestliže byla výpověď včas podána prostřednictvím emailu či faxu, je vhodné na to společnost upozornit v případě, že by došlo k prolongaci smlouvy. Za tímto účelem je možné společnost kontaktovat na adrese zakaznickyservis@be2.cz. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční email, nefunkční fax), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme rovněž spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2, které uvádějí/upřesňují automatické prodloužení VIP členství, zakoupeného ke dni 2016-05-03. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient svůj VIP status včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dní před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dní před prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 – prodloužené.
Dle VOP je v případě, kdy klient své členství řádně nevypoví a neuhradí příslušný členský poplatek, platba ze strany be2 požadovaná. Klienti jsou následné informovaní, že pokud nebude platba z jejich strany realizovaná, bude případ předán k řešení společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.
V případě, že nám ze strany Vašeho klienta nebude zprostředkované potvrzení o včasném zaslání Výpovědi, je potřebné v zájmu realizace úhrady dlužného poplatku kontaktovat vymáhací společnost.
Věříme, že výše uvedené informace zodpověděli všechny Vaše dotazy, v případě jakýchkoliv dalších dotazů nás však prosím neváhejte kontaktovat collections@be2.com
Já, a věřím, že nebudu sám, se cítím oklamán a podveden vašim tvrzením (be2) o bezplatném prodlužování VIP členství!
Na odkazu http://www.be2.cz/static/napoveda-casto-kladene-dotazy
garantujete bezplatné prodlužování VIP členství. (viz. příloha-stránka na be2 ve formátu .pdf)
"Všem VIP členům nabízíme naši Záruku úspěchu. Garantujeme kontakt s minimálně 10 doporučenými potenciálními partnery. Zdarma prodlužujeme Vaše VIP členství do té doby, dokud nenavážete plnohodnotný kontakt s nejméně 10-ti uživateli be2."
"Co je to záruka úspěchu?
Našim VIP uživatelům garantujeme kontakt minimálně s 10 doporučenými potenciálními partnery. Pokud jste si do vypršení lhůty Vašeho VIP členství nestihl/a vyměnit zprávy s minimálně 10 partnery, zdarma prodloužíme dobu platnosti Vašeho VIP členství"
Já jsem dosud žádný plnohodnotný (vzájemný) kontakt nenavázal, viz. výše v detailu stížnosti!!!
Takže prodloužení VIP členství má být zdarma!
Dále mi be2 nechce umožnit ukončit VIP členství, odmítá mi zrušit prolongaci smlouvy! (mé VIP členství má vypršet až 3.9.2016 t.j.za 30 dnů a mělo být zdarma!)
Be2 si klade nesmyslné, omezující podmínky-zrušení až po zaplacení neexistujícího dluhu (nějaká faktura č.100924350 na celkovou částku 83,59 EUR se splatností do 3.6.2016)-dodnes mi nezaslali kopii faktury, přestože jsem je o její zaslání opakovaně žádal!
Mohu doložit vzájemnou emailovou korespondencí s be2.
Můj závěr: společnosti be2 nic nedlužím!!!
Požaduji okamžité zrušení vymáhání údajné dlužné částky, zrušení
prolongace,VIP členství a profilu na Be2, přestat mne obtěžovat
s čímkoliv, jakkoliv nakládat s mými osobními údaji a daty
Společnost musí dodržet podmínky, ke kterým se v nabídce zavázala. Musí také respektovat rozhodnutí spotřebitele závazek ukončit. Pokud společnost spotřebiteli neumožnila závazek ukončit, ač spotřebitel postupoval v souladu se smluvními podmínkami, jde to k její tíži.
Žádáme společnost, aby reagovala na vyjádření spotřebitele.
Všem našim 3,6 a 12 měsíčním placeným VIP členům nabízíme garanci úspěchu, s kterou si můžete být jistý, že najdete lásku na našich stránkách. („záruka úspěchu“ se nevztahuje na akciové 1 měsíční Prémiové členství).
http://www.be2.cz/static/napoveda-casto-kladene-dotazy
Na stránkách be2 výše uvedeného odkazu společnost píše zcela jasně:
"Všem VIP členům nabízíme naši Záruku úspěchu"
"všem VIP členům" a "našim VIP členům"
be2 uvádí nepravdivé info, já v tom spatřuji záměr o podvod
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.
Slibujeme Vám, že během trvání Vašeho VIP statusu navážete kontakt s 10 potenciálními partnermi. Kontaktem rozumíme výměnu dvou zpráv mezi členy. Jestliže nenavážete kontakt s 10 doporučenými partnermi během trvání Vašeho VIP statusu, a kontaktujete nás 4 dní před vypovězením vypršení Vašeho uhrazeného období, bezplatně Vám prodloužíme Vaše Prémiové členství *. VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient svůj VIP status včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 14 dní před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dní před prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP statusu, bylo Vaše VIP členství automaticky prodloužené.
Při navštívení stránky na "www.be2.cz" se ve spodní levé části zobrazené stránky nabízí klik na "nápověda a často kladené dotazy".
Pokud po kliknuti na tento odkaz zde naleznu odpověď na to, co mě zajímalo, nemám již další potřebu ověřovat totéž někde jinde.
V případě be2 se po registraci nebo po přihlášení ocitnete na stránce, kde
po dalším kliknutí na "často kladené dotazy" se již objeví na stejnou otázku pozměněná odpověď od té původní (samozřejmě v neprospěch klienta)
Z důvodu, že jsem dosud nenaplnil podmínku minimálně 10 kontaktů se vzájemně vyměněnou zprávou, mělo být mé VIP členství prodlouženo zdarma, tak jak be2 slibuje.
Na základě velmi špatných zkušeností jsem již podal výpověď smlouvy se společností be2 a nyní očekávám potvrzovací email o přijetí výpovědi.
Prosím dTest o vyjádření právního názoru ve výše uvedeném sporu.
Jak již bylo uvedeno výše, společnost musí dodržet podmínky, ke kterým se v nabídce zavázala. Nebyl-li spotřebiteli zprostředkován slibovaný počet kontaktů, měla být zdarma prodloužena doba platnosti VIP členství.
Dle všeobecných obchodních podmínek (dále jen "VOP") společnosti musí být zpoplatněný smluvní vztah realizovaný prostřednictvím webové stránky vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy – nebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. V opačném případě se závazek prodlužuje. Smluvní strany si tedy sjednaly, že je možné závazek vypovědět.
Dle § 1998 odst. 2 občanského zákoníku platí, že pokud je závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi.
Ve VOP výpovědní doba upravena není, závazek tedy končí účinností výpovědi. Dle VOP je výpověď účinná, pokud byla podána formou výslovného, písemného prohlášení (tuto část považujeme za nepřiměřenou smluvní podmínku, neboť spotřebiteli znemožňuje ukončit závazek - rozhodující by měla být vůle spotřebitele nebýt smlouvou dále vázán, nikoliv forma výpovědi). Pokud tedy spotřebitel podal výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti výpovědi.
Jelikož platnost VIP členství měla být prodloužena zdarma a spotřebitel podal výpověď, není společnost oprávněna účtovat žádné poplatky.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den,
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient svůj VIP status včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dní před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dní před prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP statusu, bylo Vaše VIP členství automaticky prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď nám byla v stanovené výpovědní lhůtě zaslaná, přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, abychom mohli Výpověď ověřit a provést správné nastavení Vašeho profilu.
V případě, že jste se snažili odeslat Výpověď prostřednictvím FAX-u, ale snaha o její odeslání zlyhala, přepošlete nám prosím scan chybového hlášení, které Vám FAX vydal.
Pokud nemůžete prokázat včasnou a řádnou Výpověď svého VIP statusu, budete žel nést odpovědnost za vzniklé náklady a možnost refundace nebude k dispozici.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím kontaktujte opětovně.
be2 mi brání ve výpovědi, zrušení VIP účtu a ukončení prolongace,
přesto TRVÁM na výpovědi s be2!
Proto dávám výpověď be2 (dle platných VOP be2) ještě prostřednictvím stránek dTestu.
Důvod výpovědi: nedodržení slibu be2 v "ZÁRUKA ÚSPĚCHU" (bezplatné prodloužení členství VIP v případě nenavázání minimálně 10 kontaktů)
odkaz na "ZÁRUKA ÚSPĚCHU" :
http://www.be2.cz/static/napoveda-casto-kladene-dotazy
Údaje pro výpověď:
smlouva byla sjednána po internetu na stránkách www.be2.cz
registrační email účtu (profilu) je: chchch@seznam.cz
úplné jméno zakladatele účtu: KALUS KAREL
placeno platební kartou dne 3.5.2016
přidělené referenční číslo: AZ - 06 - 2016 - 100924350 - BE2 - DN
Dosud jsem od be2 neobdržel potvrzovací email na:
- Zrušení VIP členství, zrušení automatické prolongace: emailem 1.8.2016
(zakaznickyservis@be2.cz, collections@be2.com)
- Výpověď smlouvy: emailem 5.8.2016 - podepsaná příloha emailu
(zakaznickyservis@be2.cz, collections@be2.com)
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.
Jakmile bude úhrada dlužného poplatku přijatá a zaevidovaná, vymáhací proces bude zastaven a Váš profil bude z naší strany definitivně vymazán (v případě, že si tak budete přát učinit).
Dovolujeme si Vás upozornit, že v tomto okamžiku z důvodu uzavřené smlouvy a nezaplacené pohledávky nelze platební upomínky a další emailové notifikace zastavit. Platební upomínky a další emailové notifikace jsou automatizované pokud pohledávka není v plné částce uhrazena.
V momentě, jak bude Vaše platba přijata a zaevidována, Vaše členství může být vypovězeno a smluvní vztah zrušen. Po obdržení konfirmace, že dlužná částka byla úspěšně zaevidována a přijata, budete moci svůj profil vymazat, nebo na Vaši žádost Vám naše zákaznické centrum může Váš profil vymazat za Vás.
be2 opakovaně odmítá mou výpověď smlouvy ze dne 5.8.2016 (ukončení VIP členství).
Výpověď smlouvy podmiňuje uhrazením rozporovaného poplatku.
Prosím dTest o vyjádření právního názoru ve věci podané výpovědi a o radu, jak bych měl postupovat dále.
Spotřebiteli doporučujeme uchovat všechny dokumenty prokazující, že smluvní vztah měl být prodloužen bezplatně, a že byl následně ze strany spotřebitele ukončen (ponechat si printscreen se zobrazenou zárukou, email s výpovědí, VOP, atd.).
Dále je vhodné obě společnosti písemně požádat o odstranění svých osobních údajů z jejich databází. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat, neboť nemá právní důvod, na základě kterého by mohla osobní údaje zpracovávat (bez souhlasu spotřebitele není možné zpracovávat jeho osobní údaje, protože smluvní vztah byl výpovědí ukončen + pohledávka společnosti je vymáhána neoprávněně).
Pakliže budou společnosti nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat také na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.
Chceme odpovědět na vaše otázky správně, obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: collections@be2.com.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
be2 stále trvá na zaplacení nevzniklého dluhu 2268,-Kč
be2 stále dokola odmítá uznat svůj slib "ZÁRUKA ÚSPĚCHU"-bezplatné prodloužení smlouvy
Na stránkách be2 totiž existují dva odlišné výklady "ZÁRUKA ÚSPĚCHU"
1. při registraci na www.be2.cz klkni myší na
"Nápověda a často kladené dotazy", ocitneme se na
stránce http://www.be2.cz/static/napoveda-casto-kladene-dotazy
zde 1.výklad "ZÁRUKA ÚSPĚCHU": (tímto jsem se řidil při registraci)
Co je to záruka úspěchu?
Našim VIP uživatelům garantujeme kontakt minimálně s 10 doporučenými potenciálními partnery. Pokud jste si do vypršení lhůty Vašeho VIP členství nestihl/a vyměnit zprávy s minimálně 10 partnery, zdarma prodloužíme dobu platnosti Vašeho VIP členství.
2. po zaregistrování a přihlášení se po klku na "Často kladené dotazy" se
ocitneme na úplně jiné stránce (http://app.be2.cz/FAQ/faqMain/faq) s odlišným výkladem "ZÁRUKA ÚSPĚCHU"
zde již odlišný 2.výklad "ZÁRUKA ÚSPĚCHU":
Co je to záruka úspěchu?
Garantujeme všem 3, 6 a 12 měsíčním placeným Prémiovým členem kontakt s minimálně 10 doporučenými partnery („záruka úspěchu“ se nevztahuje na akciové 1 měsíční Prémiové členství). Pokud jste si vyměnili zprávy s méně než 10 be2 členy v období Vašeho placeného členství a kontaktujete nás 14 dní před vypovězením vypršení Vašeho uhrazeného období, bezplatně Vám prodloužíme Vaše Prémiové členství *. Pro využití „záruky úspěchu“, prosím kontaktujte náš zákaznický servis na zakaznickyservis@be2.cz.
Kdybych při registraci zjistil,že existuje ještě jiný výklad
"ZÁRUKA ÚSPĚCHU", ani bych se nezaregistroval.
Cítím se být oklamán!
Dále nemohu uvěřit odpovědi společnosti be2 na mou podanou výpověd smlouvy:
Dobrý den Pan Kalus,
Děkujeme za Vaši zprávu.
Vaše výpověď byla přijata a bude Vám potvrzena po úhradě dlužného poplatku.
S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dluhů.
Pokud jste dopodus nebyli z jejich strany kontaktováni, stane se tak v průběhu nadcházejících dní. Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo Vymáhací společnosti,
V zájmu zastavení procesu vymáhání nám prosím přepošlete potvrzení o realizaci úhrady.
Pokud jste platbu uhradili prostřednictvím online bankingu, můžete nám zaslat Screenshot úhrady stisknutím tlačítka PrintScreen na své klávesnici a vložením do dokumentu ve formátu Word.
V případě přijetí patřičného potvrzení bude Vaše výpověď z naší strany potvrzena.
S pozdravem,
Oddělení pohledávek be2
Přijetí-potvrzení mé výpovědi si může společnost be2 podmiňovat zaplacením dluhu navíc domnělého???
Prosím dTest o vyjádření právního názoru ve věci:
- dvojího výkladu slibu společnosti be2 "ZÁRUKA ÚSPĚCHU"
- podmiňování si potvrzení mé výpovědi až po zaplacení dluhu
Návrh učiněný podnikatelem při jeho činnosti je pro něj závazný. Společnost se při nabízení své služby zavázala "zárukou úspěchu". Byla-li tato inzerovaná záruka upravena odlišně v reklamě a v obchodních podmínkách, použije se dle § 1812 odst. 1 občanského zákoníku výklad pro spotřebitele nejpříznivější. Byly-li podmínky záruky úspěchu během trvání smlouvy změněny, je možné tak učinit pouze v případě, pokud tak bylo při sjednávání smlouvy ujednáno, bylo-li stanoveno, jak tato změna bude spotřebiteli oznámena, a bylo-li spotřebiteli založeno právo změny odmítnout a závazek z tohoto důvodu vypovědět. Nepřihlíží se k ujednání, které s takovou výpovědí spojuje zvláštní povinnost zatěžující vypovídající stranu.
Jelikož spotřebitel zaslal výpověď, byla smlouva ukončena v okamžiku, kdy byla společnosti doručena. Podmiňovat ukončení smlouvy zaplacením dlužné částky není možné. Dluh ze zaniklé smlouvy však přetrvává. V daném případě však dluh spotřebitele neexistuje, neboť smlouva měla být prodloužena bezplatně.
Dobrý den,
V případě požadavku na uplatnění tzv. „Záruky úspěchu“ bylo potřebné (v zájmu řádného a včasného vyřízení daného požadavku) kontaktovat Zákaznické centrum be2 14 dní před vypršením hrazeného období. V našem systému neevidujeme z Vaší strany žádný požadavek ohladom záruky úspěchu. Pokud jste takový email na naše zákaznické centrum zaslali, přepošlete nám ho.
Jak na našich stránkách informujeme, záruka úspěchu se nevztahuje na zkušební jednoměsíční členství - viz podmínky záruky úspěchu, které jsou Vám k dispozici přímo na naší webové stránce.
"Garantujeme všem 3,6 a 12 měsíčním placeným Prémiovým členem kontakt s minimálně 10 doporučenými partnery („záruka úspěchu“ se nevztahuje na akciové 1 měsíční Prémiové členství). Pokud jste si vyměnili zprávy s méně než 10 be2 členy v období Vašeho placeného členství a kontaktujete nás 14 dní před vypovězením vypršení Vašeho uhrazeného období, bezplatně Vám prodloužíme Vaše Prémiové členství *.
Vaše výpověď byla přijata a bude Vám potvrzena po úhradě dlužného poplatku.
S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dluhů.
Pokud jste dopodus nebyli z jejich strany kontaktováni, stane se tak v průběhu nadcházejících dní. Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo Vymáhací společnosti,
V zájmu zastavení procesu vymáhání nám prosím přepošlete potvrzení o realizaci úhrady.
Pokud jste platbu uhradili prostřednictvím online bankingu, můžete nám zaslat Screenshot úhrady stisknutím tlačítka PrintScreen na své klávesnici a vložením do dokumentu ve formátu Word.
V případě přijetí patřičného potvrzení bude Vaše výpověď z naší strany potvrzena.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Od 2.9.2016 s be2 již nekomunikuji (odkázali mne na jimi pověřenou vymáhací společnost Intrum Justitia s.r.o.)
Poslední reakce z Intrum Justitia s.r.o. je ze dne 25.9.2016:
Pokud bude trvat spor z Vaší strany a suma nebude uhrazena, samozřejmě můžeme v dané věci nechat rozhodnout soud.
Vyčkáme do 10.10.2016 na platbu, pokud tato uhrazena nebude, budeme považovat Váš nesouhlas s pohledávkou klienta a odkážeme tedy na řešení soudní cestou.
Děkuji,
S pozdravem,
Petra Dvořáková, Ing.
international and commercial collections
Czech Republic
Intrum Justitia, s.r.o.
Prosecká 851/64
190 00 Praha 9 – Prosek
Tel: +420 277 003 734
Fax: +420 283 880 902
p.dvorakova@intrum.cz
www.intrum.cz
můj závěr:
na základě doporučení jsem nic neuhradil a v případě soudu bude můj právní zástupce požadovat po žalujícím uhrazení veškerých vzniklých nákladů
Dobrý den.
Uvedený případ byl již předán k řešení vymáhací společnosti.
Za uvedený případ již nejsme odpovědní.
Jelikož se mezi stranami sporu nepodařilo sjednat dohodu, stížnost uzavíráme. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že pohledávka je vymáhána neoprávněně. V případě soudního sporu doporučujeme vyhledat služeb advokáta. Seznam advokátů je mimo jiné možné vyhledat na webové adrese: www.dtest.cz/advokati