Společnost


DCCI s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1177Oprávněná reklamace, vrácení zboží a společnost nekomunikuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2013, před 11 lety

Sylva Kopecká

Znění stížnosti

15. 3. 2011 jsem si přes internet na stránkách MobilVěci.cz u společnosti ShopNetwork.cz DCCI s.r.o. Vinohradská 184 130 00 Praha 3 zakoupila mobilní telefon Nokia 3710 fold v ceně 3 880,- Kč.
Na telefonu se objevila závada, problikával displej, po telefonickém rozhovoru jsem mobil poslala k opravě na adresu BPS Mobil s.r.o., jenže závada se opakovala a po dalších opravách, mi bylo doporučeno mobil opět poslat, tentokrát na diagnostiku, která prokázala, že vada zobrazení se projevila a nedošlo k porušení záručních podmínek.
Zaměstnanec firmy mi emailem napsal kontakty na pana Jandu a adresu, kam mobil poslat, protože mezitím práva společnosti ShopNetwork převzala nová společnost NetComp, která mi sice radila s reklamací, ale za závazky ve formě vrácení peněz odmítala převzít odpovědnost.
Ochotně mi dali telefonické kontakty na pana Jandu a adresu, kde mám mobil poslat.
Na telefonním čísle jsem mluvila se záznamníkem a mobil pan Janda nezvedá. Zásilku jsem poslala na adresu Husinecká 10, po telefonickém hovoru s pracovnicí ČOI, jsem si nechala na poště zjistit, kdy a kým byla převzána.
Zaslala jsem panu Jandovi dvě výzvy k vrácení peněz, ale dosud žádná reakce.
Z internetových stránek vím, že můj případ není první, tak bych se ráda dočkala vrácení peněz nebo i mobilu i když s vadou.
Vše jsem poslala i ČOI, která případ eviduje, ale nevyřeší.


Produkt

mobilní telefon Nokia 3710 fold růžový, IMEI 354320043947971 cena 3880,-


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2013 19:31, před 11 lety

V případě neodstranitelné vady nebo vady se opakující po opravě, má kupující nárok dle § 622 občanského zákoníku na odstoupení od kupní smlouvy.
Pokud byla společnost převzata i se závazky, kupující je oprávněn nárokovat vrácení peněz po společnosti, jež převzala závazky prodejce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2014 14:07, před 10 lety

Společnost DCCI s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.