Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#11770Zakoupila jsem nefunkční telefon

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2016, před 8 lety

Pavlina Petrtylova

Znění stížnosti

Dobrý den,píši ohledně telefonu Vodafone Smart prime 7,který jsem si zakoupila 23.5.2016 na splátky a doporučení prodavačky na pobočce v Kralupech nad Vltavou.Již ten den se telefon sekal a vypínal.druhý den se mi nikdo nemohl dovolat a sms zprávy si dělaly co chtěly.aparát jsem měla s folii a ten den jsem ho dala do krabičky .Další den jsem šla na pobočku s tím že telefon nefunguje jak má a že jsi odstoupit od smlouvy.Prodavačka mi řekla že se podívá na ten telefon a dělal ty chyby co jsem říkala.Pak sundala folii,vyndala zmačkaný hadřík ze šuplíku a asi půl minuty telefon leštila.Po té mi řekla že ho nemůže přebrat že tam jsou dva male nepatrné škrábanečky,že by to musela zaplatit ona sama.Zeptala jsem se co mám dělat,když jsem si zakoupila nefunkční telefon a nejsem si vědoma že bych tam škrábanečky udělala.Nikal se nevyjádřila.Odešla jsem a druhý den jsem tam šla zase.Byl tam někdo jiný a řekla jsem co mám za problém.Mladík řekl že to pošle na centrálu na posouzení.Posouzení trvalo skoro dva měsíce,nikdo mi nedal vedět...mezi tím jsem volala operátorce jestli neví jak dopadlo posouzení,stavila jsem se i na pobočce a tam mi řekli že také nevědí....až skoro za dva měsíce mi zavolala slečna z Kralup že tam mám telefon a že neuznali závadu kvůli těm dvoum škábanečkům.Prosím poradíte mi co mám dělat ,když chci odstoupit od smlouvy a vrátit peníze ?jedná se o Vodafone smart prime 7,ser.c.355595070562582 děkuji Petrtýlová


Produkt

telefon Vodafone Smart Prime 7,ser.c.355595070562582,c.rtur 801432474


Požadované řešení

odstoupení od smlouvy a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2016 16:23, před 8 lety

Pokud věc po zakoupení vykazuje vady, je nutné ji reklamovat. Spotřebitelka může žádat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má právo na dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.8.2016 17:59, před 8 lety

Dobrý den, paní Petrtýlová,

mrzí mě, že máte potíže s telefonem od Vodafonu.

Prosím obraťte se přímo na naše specialisty prostřednictvím Reklamačního formuláře, který najdete na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Kolegové se spojí s prodejnou, ve které jste telefon reklamovala, a budou Vás informovat o řešení celé situace.

S pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.8.2016 08:49, před 8 lety


Pavlina Petrtylova

Hodnocení:

Komentář: Dekuji webu vasestiznosti,ze takto funguje a snazi se pomahat spitrebitelum s vyresenim problemu.Dekuji Spolecnosti Vodafone za ochotu neco s tim delat.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.8.2016 13:56, před 8 lety


Pavlina Petrtylova

Prosim chci se zeptat v jake fazi je me odstoupeni od smlovy jak jste jiz napsala ze chybu uznavate a vratite mi penize.Dekuji Petrtylova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.8.2016 15:07, před 8 lety

Dobré odpoledne, paní Petrtýlová,

já nemám do podrobností reklamačního řízení náhled, takže vám neumím odpovědět. Určitě ale můžete odepsat přímo kolegyni na e-mail, kterým vás o vyřízení reklamace informovala. Zjistí vám podrobnosti a odepíše.

Přeji hezký den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.8.2016 16:24, před 8 lety


Pavlina Petrtylova

Dekuji moc za odpoved.Petrtylova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.