Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#11775Neodpovídající ubytování - Hotel Čeladenka ****

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2016, před 8 lety

Martin Straka

Znění stížnosti

Dobrý den!
Reklamoval jsem pobyt: "Pohádkové wellness léto ve 4*
hotelu Čeladenka s bohatou polopenzí".
Před zakoupením voucheru jsem mailem kontaktoval hotel a ověřoval volnou kapacitu pro dva dospělé a dvě děti (5,5 roku).
V mailu byl zaslán také požadavek na pokoj s možností umístění matrace pro děti (137 x 191cm), jelikož pozbývají nároku na lůžko.
Z hotelu přišla nabídka na volný termín s ubytováním v hotelovém pokoji v hlavní budově.
Zakoupil jsem tedy voucher a potvrdil rezervaci.
V den příjezdu nás čekal doslova šok v podobě malého pokoje, který zdaleka neodpovídal zakoupené nabídce za dvanáct tisíc, navíc s non-stop hučícím odtahem vzduchu na střeše hned vedle nás.
V nabídce stálo: "Ubytováni budete v moderním apartmánu nebo v luxusně vyba­vených pokojích horských domů areálu hotelu Čeladenka (o druhu ubytování rozhoduje hoteliér dle obsazenosti areálu)."
Obratem jsme šli situaci řešit na recepci, nicméně bez kýženého efektu, neboť komplex byl údajně již plně obsazen.
Díky dětem a ujeté vzdálenosti jsem potlačil nutkání konfrontace a snažil se přes tuto situaci přenést.
Na dvou postelích spala má žena s dětmi, já na zemi s hotelovou přikrývkou na dvou polštářích.
Jeli jsme do Beskyd především za turistikou a následným odpočinkem, nicméně v této podobě naprosto špatný krok.
Druhý večer se zde konala svatba a já naivně spoléhal na dodržení nočního klidu po desáté hodině večer. /Horské domy a apartmány leží opodál./
Během pobytu jsme se spřátelili s lidmi z našeho kraje a byli pozváni do jejich apartmánu v apartmánovém domě => smutný diametrální rozdíl => matraci bych zde umístil s přehledem kamkoliv.
Mám k dispozici maily, foto, videa, jak pokoje, rušení nočního klidu,
hučícího odtahu.
Slevomat nás odškodnil kreditem ve výši 1.000Kč, což považuji za neadekvátní.
Psal jsem opětovně na vip.podpora@slevomat.cz, nicméně již nereagují.


Produkt

Hotel Čeladenka **** / Beskydy


Požadované řešení

Kompenzovat mnohem vyšší částkou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2016 08:22, před 8 lety

V případě, že je pobyt zakoupen přes slevový portál, je zásadní, kdo byl prodejcem a zda slevový portál nebyl pouze zprostředkovatelem. Pokud je portál pouze zprostředkovatelem, jak vyplývá z obchodních podmínek serveru, je třeba nárok skutečně vymáhat po obchodníkovi poskytujícím ubytování.

V daném případě byla uzavřena smlouva o ubytování ve smyslu § 2326 zákona č. 89/2012 Sb. Dle ustanovení § 2326 občanského zákoníku platí, že smlouvou o ubytování (o přechodném nájmu) se ubytovatel zavazuje poskytnout ubytovanému přechodně ubytování na ujednanou dobu nebo na dobu vyplývající z účelu ubytování v zařízení k tomu určeném a objednatel se zavazuje zaplatit ubytovateli za ubytování a za služby spojené s ubytováním ve lhůtě stanovené ubytovacím řádem, popřípadě ve lhůtě obvyklé. V tomto případě je důležité, co přesně bylo obsahem smlouvy uzavřené mezi smluvními stranami.

Pokud došlo k nemožnosti využívání služeb v souladu s uzavřenou smlouvou s tam deklarovanými vlastnostmi mohl ubytovaný v souladu s ustanovením § 2330 občanského zákoníku využít svého práva a vypovědět smlouvu před uplynutím ujednané doby. Jinou možnost než je předčasná výpověď smlouvy zákon nepřipouští, nicméně nic nebrání dohodě mezi smluvními stranami na slevě či jiném řešení.

Přímo zprostředkovatelský portál nabízí spotřebitelům službu garance spokojenosti s blíže stanovenými podmínkami na adrese https://www.slevomat.cz/garance s tím, že u nabídek ze sekce Cestování je třeba v případě nespokojenosti situaci řešit na místě s personálem hotelu, případně delegátem CK či CA. Pokud nespokojenost přetrvává, rádi se problémem, který vám znepříjemnil pobyt, budeme zabývat. Podmínkou je písemná forma stížnosti, na které prosím uveďte vaše jméno, kód voucheru, popis problému a jeho řešení ze strany poskytovatele služby. Stížnost si nechte potvrdit od poskytovatele razítkem a podpisem a zašlete nám ji prosím na podpora@slevomat.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.8.2016 11:47, před 8 lety

Dobrý den, pane Strako,

v rámci garance spokojenosti jste z naší strany obdržel kompenzaci ve výší 1000 kreditů, tedy 1000,- Kč. Pokud vám tato kompenzace přijde neadekvátní, tak se velmi omlouvám. Tím, že nemáte sepsanou stížnost přímo na místě a s razítkem hotelu, tak je pro nás řešení komplikovanější. I tak jsme se vám snažili nedostatky vynahradit. Pokud žádáte o další kompenzaci, je třeba obrátit se přímo na poskytovatele, tedy na Horský hotel Čeladenka****.

Omlouváme se, že pobyt nesplnil vaše očekávání a věřím, že další nákup bude k vaší spokojenosti.

Hezký den.

Jirka Křelina
Velvyslanec zákazníků
Slevomat.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.8.2016 16:04, před 8 lety


Martin Straka

Máte pravdu, stížnost s razítkem hotelu skutečně nemáme.
Na dovolené mě nenapadlo číst smluvní podmínky, následně vzít do ruky tužku a sepisovat závady, které by nám jistě s velikou ochotou na recepci potvrdili.
Pořizoval jsem foto a videa v domnění, že jsou jako argument dostačující.
Chybami se člověk neustále učí ...
S díky a pozdravem,
M.Straka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2017 14:43, před 8 lety

Byl-li spor skutečně smírně vyřešen, žádáme spotřebitele o uzavření případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.1.2017 09:04, před 8 lety


Martin Straka

Hodnocení: