Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#11777Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2016, před 8 lety

Jirina Schönenberger

Znění stížnosti

Dne 1. 8. 2016 jsem si zakoupila Driver Boster v ceně 294,- CZK. Od společnosti IOBIT. Platila jsem kartou.

Stejný den mi byla z účtu odečtena částka ve výši 2.247,- CZK a to firmou
BE2 S.a.r.l., Luxembourg.

Název firmy slyším poprve. Hledala jsem na internetu a dočetla se, že je to seznamka. Nikde jsem se neregistrovala ani nic nekupovala. Nechápu, jak se mohli dostat k číslu mojí karty. Nikdy jsem jim nic neplatila.
A nemám ani zájem s firmou nadále spolupracovat.



Žádám o vrácení neoprávněně stržené částky zpět na můj účet. Děkuji.

Jiřina Schönenberger


Požadované řešení

Žádám vrácení finanční částky ve výši 2247,- CZK.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2016 07:30, před 8 lety

Pokud došlo ke stržení částky bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení, které musí být spotřebiteli vráceno.

Pokud však mezi stranami bylo sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.8.2016 14:41, před 8 lety

Chceme odpovědět na vaše otázky správně, obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.8.2016 22:47, před 8 lety


Jirina Schönenberger

Dodatečně jsem zjistila, že v lednu 2016 mě syn požádal, abych mu kartou zaplatila 149,-Kč na měsíční registraci do seznamky. Syn kreditní kartu nemá.

Zaplatila jsem 4.1.2016 částku 149,-Kč a dál se o věc nestarala. Teprve nyní, po detailní kontrole výdajů na mém účtu jsem zjistila, že mi společnost stáhla z mého účtu 3.2. 2016 prvních 2247,- Kč, potom 3.5.2016 znovu 2247,-Kč a poslední nyní 3.8. dalších 2247,-Kč. Je to nehoráznost.

Přehlédla jsem 2x tyto platby, ale to neznamená, že jsem souhlasila s tím, aby si někdo automaticky prodloužil smlouvu, o kterou druhá strana nemá zájem.

Já sama jsem se neregistrovala. Syn pak seznamku vůbec nevyužíval. Registrace byla pouze na měsíc a nikde nebylo uvedeno, že se automaticky prodlužuje.

Je možné reklamovat v bance neoprávněné vyplacení peněz za tak dlouhé období?
Byla to bohužel moje nepozornost. Ale nikdy se mi podobná věc nestala.

Se synem jsme emailem poslali žádost o okamžitý výmaz profilu na Be2 S.a.r.l.
Prosím o radu, jak dále postupovat. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2016 19:32, před 8 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Nyní dáváme prostor společnosti, aby mohla na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.8.2016 12:30, před 8 lety

user id: a384804865c0be99321a1150

budeme v kontaktu brzy

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 14:54, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.9.2016 22:36, před 8 lety


Jirina Schönenberger

Hodnocení:

Komentář: Maximální spokojenost. Firma se zachovala férově a vrátila mi 2x 2.247,- Kč na můj účet. Děkuji , jsem spokojená, ale příště se rozmyslím, pokud budu podobné věci platit kartou.