Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 18.5.jsem v Baumaxu Pardubice objednala obývací stěnu. 20.7. jsem dostala informaci že stěna konečně dorazila a tak jsem objednala na druhý den dopravu a člověka který mě ji přijde pomoct vynést domů,ale když už jsem čekala že řidič každou chvilku dorazí tak zazvonil telefon a řidič řekl že stěna není kompletní a že ji nemůže dovést.Po dalších 16 dnech nejsou stále schopný říct kdy tedy bude zboží dodáno a jediné co řekly ať to zkusím za 14 dní zase urugovat. Zboží mám v plné výši uhrazené už od objednání a teď začínám pochybovat jestli stěnu někdy dostanu. Vrácení peněz taky není jentak možné a pokud ano tak budu 30 dní čekat než je dostanu,teda pokud vůbec dodrží termín když údajné dodání zboží je 4 - 6 týdnu(to je informace od prodavače)v pobchodních podmínkách (což vás nikdo neupozorní)je 6týdnů + 30dní a já čekám už 79 dní a stále se nic neděje.2x jsem byla na pobočce osobně a několikrát volala,ale nikdy se nic konkrétního nedozvim.
Jde o obývací stěnu Mallorca teda pokud to bude ona protože v letáku je napsáno Majorka a prý je to chyba v tisku.
Byla bych ráda kdyby mě bylo řečeno kdy bude stěna konečně dodána a aby to bylo co nejdříve. Samozřejmně bych také chtěla nějakou slevu za to že jsem 2x jela do baumaxu zbytečně a několikrát jsem tam volala a nic se vlastně nedozvěděla.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Byl-li prodávající kupujícím několikrát bezvýsledně vyzván k dodání zboží, lze takovou výzvu považovat za stanovení dodatečné lhůty.
Odstoupení od smlouvy je jednostranný právní úkon, který nepodléhá souhlasu druhé strany. Odstoupením se smlouva od počátku ruší, účastníci si mají vzájemně vrátit to, co si poskytli (záloha apod.).
Pokud prodejce nesplní svůj závazek ve sjednané lhůtě, nastávají pro něj právní důsledky prodlení dlužníka s plněním závazku. Dlužník v prodlení dále odpovídá za škodu, která tímto prodlením může vzniknout věřiteli.
Termín sleva za pozdní dodávku zboží zákon nezná, nicméně bylo by možno se s obchodníkem takto dohodnout anebo by se musel k tomu dobrovolně zavázat prodejce sám v uzavřené kupní smlouvě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.