Společnost


MORRISCZ Commerce, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1178Neopávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2013, před 11 lety

Roman Kožič

Znění stížnosti

Žádám o vrácení poplatků u obou zbraní v celkové výši 780kč za montáž zbraně(při reklamaci jsem přiložil 2 kopie dokladu s datem prodeje)+466kč poštovné za zasílání korespondence a reklamací.
Zde stručně uvádím časovou posloupnost celé záležitosti.
1)reklamace(1 zbraň na prohlídku z důvodu záruky 24 měsíců,2 poškozená zbraň na opravu-studený spoj v motoru)19.3.2013
2)reklamace(opakovaná poruha 2 zbraně)8.4.2013-fa MORRISCZ s.r.o.,Veslařská 507/179,637 00,Brno-Jundrov
3)reklamace(po výměně motoru přišla prasklá pažbička,která kryje tento motor)2.5.2013 fa MORRISCZ s.r.o.,Černilov 77,503 43


Produkt

Ch AKS-74U airsoftová zbraň,Ch AKS-74 airsoftová zbraň


Požadované řešení

Žádám o vrácení poplatků u obou zbraní v celkové výši 780kč za montáž zbraně(při reklamaci jsem přiložil 2 kopie dokladu s datem prodeje)+466kč poštovné za zasílání korespondence a reklamací.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2013 09:22, před 11 lety

V případě, že vada byla uznána jako záruční, není prodejce oprávněn žádat úhradu jakýchkoli poplatků. Zároveň je dle § 598 občanského zákoníku povinný uhradit kupujícímu náklady, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace.
Pokud by byla reklamace zamítnuta, není prodejce oprávněn účtovat jakékoli poplatky spojené s rekalamací dle § 627 odst. 3 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2014 12:19, před 10 lety

Společnost MORRISCZ Commerce, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.