Společnost


European Appliances Czech spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11782Hlucna vstavana mraznicka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2016, před 8 lety

Marcel Mikušík

Znění stížnosti

Dobry den.
Viete mi prosim poradit ako spravne prebieha meranie hlucnosti spotrebica.
Mam mrazak AFB 828/A+, podla mna je velmi hlucny ked ide kompresor. Pocut ho za na prve poschodie rodinneho domu. Nahlasil som poruchu a servisny technik zameral hlucnost (zevraj 28dB nebol som doma). Tak som nahlasil poruchu este raz a kupil som si aj merac hluku, nameral som v tesnej blizkostiaj 56dB. Opatovna navsteva servisneho technika ale prebiahal tak ze:
Podla normy sa hlucnost meria 1m od spotrebica co mi pride fakt hlupost. Podla mna kdekolvek ked zmeriam hlucnost nesmie prekrocit 38dB ako udava vyrobca. Viete mi teda poradi na koho sa obratit alebo ako argumentovat hlucnost mrazaku.

Dakujem


Produkt

AFB 828/A+


Požadované řešení

Vymena/vratenie penazi/ina treida vyrobku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2016 08:10, před 8 lety

Přílišná hlučnost spotřebiče může být důvodem k reklamaci, akustické emise obdobných spotřebičů upravuje technická norma ČSN EN 28960. Do plného znění těchto technických norem je přístup většinou zpoplatněn.

Pokud však prodávající přikládá ke spotřebiči informaci o jeho hlučnosti, pak pokud je ve skutečnosti hlučnost větší, je to nepochybně důvod k reklamaci z důvodu nesouladu skutečných a propagovaných vlastností. Pokud je možné, že stejný výrobek nebude takto hlučný, pak má spotřebitel nárok na výměnu. Pokud by však všechny výrobky této série byly takto hlučné a neodpovídaly by tedy propagovaným vlastnostem, pak má spotřebitel nárok na vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2017 09:58, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.