Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tato firma mi po dlouhém telefonátu zaslala balíček s doplňkem stravy, za který jsem měla zaplatit 79Kč za poštovné a balné. S tím, že další výrobky nechci. Poté mi dorazil další balíček, které jsem doporučeně zaslala zpět a zároveň jsem napsala email ve kterém žádám o ukončení zasílání.Další balíčky nepřišly, ale chodí stále upomínky. Dnes 2.8.2016 mi volala paní "vymáhání pohledávek",z firmy Credit Expres která mi jasně doporučila, abych dluh uhradila. Nevím, proč bych měla hradit něco, co jsem si neobjednala a co ani nedorazilo. žádný balíček jsem od pošťačky nepřebírala ani nepodepisovala žádné převzetí zásilky.
Předpokládám, že došlo k chybě ze strany Helvetia. Budu moc ráda, když se tato firma vyjádří jakým právem mi volá vymahačská společnost a žádám o vyřazení z evidence a anulování údajného dluhu. Děkuji, s pozdravem, Mirka Weithalerová,Ostrov
Doplněk stravy
Vyřazení z evidence, anulování dluhu,případně potvrzení o převzetí produktů od této firmy.
|
Tweet |
Mají-li si strany navzájem plnit zároveň, může splnění požadovat jen ta strana, která sama dluh již splnila, nebo je ochotna a schopna splnit dluh současně s druhou stranou.
Pokud tedy zboží nebylo společností nikdy dodáno, nemůže společnost požadovat jeho zaplacení dříve, než zboží kupujícímu sama dodá. Z obchodních podmínek společnosti nadto vyplývá, že k úhradě kupní ceny dochází až po převzetí zboží prostřednictvím složenky, která je přiložena ke každé zásilce. Dodání zboží proto musí předcházet úhradě kupní ceny.
Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
jedná se o telefonickou objednávku ve které Vás operátor informoval o skutečnosti, že první zásilky - Uvítací balíček je zdarma - hradíte pouze poštovné a balné v ceně 79 Kč a dále pokud nebudete mít zájem o pravidelný odběr, který je automaticky nastaven, stačí kontaktovat zákaznické oddělení. Vy jste nám zprávu nedala a proto jsme expedovali další zásilky. Celkem Vám bylo odesláno pět zásilek vč. Uvítacího balíčku. Tři zásilky jste nám vrátila zpět a jedna zde zůstala neuhrazená a nevrácená. Protože zde potvrzujete, že jste zásilku neobdržela, podali jsme informaci Creditexpress, aby vymáhání pohledávky ukončili.
S pozdravem
Zákaznický servis Helvetia Apotheke
děkuji za kladné vyřízení a zásilku jsem skutečně neobdržela a co my bylo doručeno jsem vratila což jsem dokládala i firmě Creditexpress včetně emailu kde my firma Helvetia Apotheke potvrzuje že na moji žádost ukončují zasílání ke dni 12.02.2016 což firma Creditexpress nehodlala akceptovat a dost nepříjemně mě upozorňovali že to nejde zrušit a at koukám zaplatit.Což odmítám vzhledem k tomu že jsem nic neobdržela.
Takže děkuju že už snad tohle v podstatě vydírání skončilo.
Dobrý den,
rozhodně se nejednalo o vydírání. To, že máte ukončený pravidelný odběr neznamená, že u nás nemáte dlužnou částku. Pravidelný odběr byl ukončen, ale pokud evidujeme zásilky, které jsou neuhrazené a nevrácené, tak zákazníka v první řadě obesíláme my a to celkem pěti upomínkami. Pokud na ně zákazník nereaguje předáváme dále k řešení společnosti Creditexpress.
Nyní je vše v pořádku a neevidujeme na Vašem zákaznické číslo, ani osobě žádnou pohledávku,
S pozdravem
Zákaznický servis
Hodnocení:
Komentář: zaverem bych chtela podotknout ze by pro spolecnost mozna bylo lepsi zasilat zasilky do vlastnich rukou,doporucene aby nedochazelo k nedorozumenim.kdy zakaznik nic neobdrzi a presto po nem spolecnost chce odstoupeni od smlouvy nebo zaplaceni zasilky.